روایت الله کرم از جزئیات نامه خاتمی به رهبر انقلاب

به گزارش رکنا، حسین الله کرم درباره نامه خاتمی به رهبری به نامه نیوز گفت: به نظر می رسد آقای خاتمی در این نامه تلاش دارد خودش را درون و همراه با نظام نشان دهد، زیرا برخلاف خوئینی ها، نامه خاتمی به صورت سرگشاده منتشر نشد بلکه به صورت دست نویس و سربسته انتقال داده شده است. به هر حال این نامه می تواند یک سقف و یک کف داشته باشد. کف نامه می تواند حاوی ارائه چگونگی عملکرد آقای خاتمی در انتخابات سال 88 باشد، به نوعی که همسویی با نظام ، توبه نامه و عذرخواهی تلقی گردد اما سقف نامه می تواند مانند نامه آقای خوئینی ها در انتقال مسئولیت مشکلات کنونی از دولت به گردن نظام باشد.

وی افزود : لازم به ذکر است از آنجا که چهره نفاق آقای خاتمی هنوز در نقاب است و تطهیر آن به اعلام عذرخواهی عمومی و توبه از عملکرد سال 88 در نقض جمهوریت بازمی گردد،لذا تا توبه نظری و عملی نزد افکارعمومی انجام ندهد به عنوان باغی همچنان باقی خواهد ماند.

الله کرم اظهار کرد : از آنجا که حضرت آقا موضوع مشارکت پرشور را مطرح کردند طرح این نامه در این مقطع به نوعی اعلام آمادگی ایشان برای ایجاد مشارکت حداکثری است تا رهبر انقلاب را در به رسمیت شناختن نامزد جریان غربگرا تحت فشار قرار دهد. خاتمی با این نامه سیاست فشار از بالا را دنبال کرده تا در صورت عدم دریافت پاسخ دلخواه، امکان فشار از پایین فراهم گردد. البته برخی هم نامه مذکور را ناشی ازاحساس خطر جریان غربگرا از حضورمجدد احمدی نژاد در دستیابی نظام به مشارکت حداکثری وحذف جریان غربگرا ارزیابی می کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟