امام‌جمعه اسالم: وای از روزی که حباب بورس بترکد

به گزارش رکنا، امام جمعه شهر اسالم با بیان اینکه مسئولان باید نگرانی صاحب نظران و دلسوزان از رشد حبابی بورس را جدی بگیرید گفت: این رشد بی حساب و کتاب شاخص و قیمت‌های بورس در جامعه تورم ایجاد می‌کند و امنیت اقتصادی کشور را به خطر می‌اندازد. رشد بورس باید معقولانه و بر اساس استانداردهای اقتصادی دنیا باشد. وای از روزی که حباب بورس بترکد.

حجت الاسلام باقری در خطبه‌های نماز جمعه اسالم:

مسئولان از وضعیت جوانان غافل نشوند، آنها برابر قانون وظیفه دارند مقدمات ازدواج، شغل و مسکن جوانان را فراهم کنند که البته با این اوضاع گرانی‌ها ازدواج ساده هم دیگر شبیه یک رؤیا است.

(با ابراز نگرانی از افزایش قیمت کالا و خدمات و با بیان اینکه متأسفانه شاهد گرانی و تورم نامتعارف هستیم): رؤسای قوای سه گانه دست به دست هم دهند و به داد مردم برسند. متأسفانه شمشیر قانون برندگی گذشته را نداشته و دیگر کسی از گران فروشی و احتکار ترسی ندارد.

(با تأکید بر اینکه باید نقش نهادهای نظارتی بیشتر شود): اقدامات تعزیرات حکومتی برای مقابله با گران فروشی‌ها باید قاطعانه باشد.

 (با بیان اینکه متأسفانه گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها به بازار بورس و سرمایه هم سرایت کرده است): سهام شرکت‌های دولتی که طبق گزارش‌های مالی خود آنها زیانده و تعدیل منفی دارند با شتاب چشمگیری رشد می‌کند.

(با بیان اینکه مسئولان باید نگرانی صاحب نظران و دلسوزان از رشد حبابی بورس را جدی بگیرید): این رشد بی حساب و کتاب شاخص و قیمت‌های بورس در جامعه تورم ایجاد می‌کند و امنیت اقتصادی کشور را به خطر می‌اندازد. رشد بورس باید معقولانه و بر اساس استانداردهای اقتصادی دنیا باشد. وای از روزی که حباب بورس بترکد.

(با اشاره به اینکه اعتراض برخی ناآگاه نسبت به صدور احکام اعدام برای برخی مجرمان از همین سنگ اندازی ها است): مجرم، مجرم است. اقتصادی و امنیتی و سیاسی ندارد. همه مجرمان باید در انتظار مجازات باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟