مقام سوم اینستاگرام رهبر انقلاب در بین رهبران دنیا در سال 2018 +عکس

به گزارش رکنا، صفحه اینستاگرام منتسب به حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیش از ۱۲۷ میلیون لایک، کامنت و ارتباط با مخاطب به عنوان سومین صفحه رسمی این نرم‌افزار بین رهبران دنیا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب با ۲/۳ میلیون دنبال‌کننده فعال است ودر طول روز هزاران نفر از مردم ایران و همچنین مردم سراسر دنیا از این صفحه بازدید می‌کنند. در این صفحه معمولاً بخش‌هایی از بیانات ایشان در قالب تصویرنوشته‌ها، ویدئوها، نماهنگ‌هایی با موضوعات مختلف و تصاویر قدیمی مناسبتی از ایشان منتشر می‌شود.

مقام سوم اینستاگرام رهبر انقلاب در بین رهبران دنیا در سال 2018

رهبر انقلاب همواره با بیانات روشنگرانه خود حیله و دسیسه‌های دشمنان را آشکار می‌سازند، همچون پدری مهربان نه‌تنها برای مردم و مسئولان ایران اسلامی بلکه برای تمامی مسلمانان جهان توصیه‌هایی کلیدی را بیان می‌کنند و ارتباطی صمیمانه‌ با مخاطبان خود برقرار می‌کنند. اینگونه رفتار‌ها که کمتر در میان رهبران دنیا به ویژه رهبران کشور‌های غربی دیده می‌شود، سبب شد صفحه رسمی منتسب به ایشان در اینستاگرام به عنوان سومین صفحه برتر در این نرم‌افزار در بین رهبران جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

باشگاه خبرنگاران جوان

کدخبر: 449775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟