سم زدایی بدن ازطریق پاها

به گزارش رکنا، از طریق پا هایتان می توانید کل بدن تان را سم زدایی کنید و برای 30 دقیقه پاهایتان را در تشت آب نمک قرار دهید. اگر آب رو به کدری رفت یعنی سم زدایی با موفقیت انجام شده است.

 سم زدایی از طریق پا

برای سم زدایی از بدن امروزه راه ها و روش های مختلف و متفاوتی وجود دارد، که یکی از رایج ترین و بهترین راه ها برای این منظور، سم زدایی از طریق پا می باشد، این روش سم زدایی بسیار موثر است و می تواند  به افراد کمک کند تا از شر تمامی سم های جمع شده در بدن خود رهایی پیدا کنند و خلاص شوند.

سم زدایی به صورت کف پا ازجمله روش هایی است که در طب سنتی چین وجود داشته و امروزه به دیگر نقاط  دنیا سرایت یافته و برای اهداف مختلف به ویژه ترک اعتیاد از آن استفاده می شود، چرا که در این روش می توان تمامی سموم موجود در بدن به ویژه سمومی که در نتیجه استفاده از مواد مخدر در بدن انباشته شده است را از بدن دفع کرد.

این روش در طب سننتی چین توصیه شده است که با استفاده از شستشوی پاها و سم زدایی از کف پاها می توان به سرعت زمینه های سلامتی را فراهم آورد و موجب تضمین سلامتی شد.

دلیل این که برای سم زدایی از کف پاها استفاده می شود، این است که پاها به صورت مستقیم با اندام های داخلی بدن در ارتباط می باشند و به همین دلیل وقتی پاها را می شوریم و آن را سم زدایی می کنیم، سبب می شود، که اندام های داخلی بدن زودتر پاکسازی شود. از این رو، امروزه سم زدایی از طریق کف پا هواداران و طرفداران بسیار زیادی دارد و سبب می شود، چرا که سم زدایی به این روش سبب می شود که سموم و فلزات سنگین در کل بدن از آن دفع شده و از طریق پا خارج شود به همین دلیل این روش برای بسیاری از بیماری ها مفید می باشد.

انواع روش های سم زدایی از کف پا

امروزه بسیاری از مردم از این روش ها استفاده می کنند و یا از روش های جایگزین برای سم زدایی از طریق پا در خانه استفاده می کنند و یا حتی دستگاهی به اسم سم زدایی از کف پا وجود دارد که بسیار پر طرفدار می باشد. از این رو، در ادامه به بررسی روش های سم زدایی از پا می پردازیم. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– خیس دادن پاها: یکی از اصلی ترین و رایج ترین روش هایی که برای این منظور وجود دارد، خیس کردن پاها می باشد، این روش بسیار ساده و در عین حال بسیار استاندارد است. در این روش، می توان پاها را در آب قرار داد و با اضافه کردن موادی به آن پاها را ماساژ می دهند.

– استفاده از ماسک پا: از دیگر روش ها برای این منظور، استفاده از ماسک پا می باشد، امروزه ماسک هایی برای سم زدایی از پا وجود دارند که می توانند به نظافت و نرم کردن پاها کمک کنند و به سم زدایی از آن بپردازند.

– سابیدن پا: در کنار روش های نام برده شده، می توان به سابیدن پا نیز اشاره کرد، در این روش، کف پا مورد مالش و ماساژ منظم قرار می گیرد. در این روش نه تنها بوی بدن پا گرفته می شود، بلکه سلول های مرده پوست نیز از آن جدا می شود. این روش می توانند تنش های پا را نیز کاهش دهد.

– استفاده از پدهای پا: از دیگر محصولاتی که برای این روش وجود دارد، استفاده از پدهای پا می باشد، در این روش برای سم زدایی از پدهای مخصوص پا استفاده می شود، این پدها به پا چسبیده می شود و با عرق کردن پا سموم از آن دفع می شود.

ماساژ پا : در نهایت از دیگر روش هایی که برای این منظور وجود دارد، می توان به ماساژ پا اشاره کرد، در این روش، از تکنیک های ماساژ استفاده می شود و با ماساژ دادن پا سبب ریلکس و آرام کردن پا می شود.

کدخبر: 901364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟