انجام عمل موفقیت‌آمیز شیرخوار ۲ ماهه در کرمانشاه

به گزارش رکنا، دکتر امید امان الهی روز شنبه در باره این عمل جراحی گفت: این کودک که برای انجام عمل جراحی از بیمارستان امام رضا (ع) با حال بد و بی‌قراری شدید به این مرکز منتقل شده بود بلافاصله پس از معاینات تیم پزشکی تحت عمل جراحی «رزکسیون» و «آناستوموز روده» قرار گرفت.

وی با اعلام رضایت‌ بخشی و موفقیت آمیزبودن این عمل جراحی افزود: خوشبختانه این شیرخوار اکنون در بخش «Picu» این مرکز با حال عمومی خوبی بستری است.

امان الهی فوق تخصص جراحی کودکان است که با پنج سال سابقه فعالیت در اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) پس از تاًسیس و افتتاح مرکز دکتر محمد کرمانشاهی از سال ۱۳۹۰ تاکنون در این مرکز فعالیت می‌کند.

به گفته رییس بیمارستان دکتر محمدکرمانشاهی این بیمارستان از سال ۹۰ فعالیت جدید خود را شروع کرده و اکنون بیمارستان ۱۵۶ تخت مصوب و ۱۴۱ تخت فعال دارد،

دکتر فریبا ویسی با بیان اینکه حدود ۱۵ فوق تخصص کودکان و نوجوانان در این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز درمانی فوق تخصصی منطقه غرب کشور مشغول ارایه خدمت هستند، افزود: این بیمارستان در سال گذشته به ۱۳۰ هزار مراجعه کننده خدمات درمانی ارائه کرده که ۱۳ هزار نفر آنها منجر به بستری و ۲ هزار و ۹۴ مورد عمل جراحی شدند.

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی،۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟