با انجام این تست انگشتی به شخصیت درونی تان پی ببرید

به گزارش رکنا ، در تستی که برای شما در نظر گرفته ایم ، می خواهیم ببینیم نحوه ی قفل کردن انگشتان دست ها چه چیزهایی را درباره ی شخصیتتان نشان می دهند.

 کارشناسان زبان بدن معتقدند نحوه ی قفل کردن انگشتان دست ها در هم، نکات زیادی را درباره ی شخصیت ما آشکار می کند. این نتیجه ی تحقیقی است که توسط راجر والکات اسپری، برنده ی جایزه ی نوبل صورت گرفته. تحقیق او ثابت کرد مغز به دو قسمت چپ و راست تقسیم می شود و رفتار یک شخص می تواند به فعالیت بیشتر یکی از نیمه های مغز بستگی داشته باشد. با توجه به عکس زیر بگویید نحوه مشت کردن دستتان چگونه است؟

۱- شست چپ را رو قرار می دهید

تست شخصیت شناسیی

اگر دست هایتان را به این شکل در هم قفل می کنید، پس به احتمال زیاد شخص عاقل و منطقی ای هستید. شما هیچوقت هیچ تصمیمی را از سر احساسات و فکر نشده نمی گیرد. قبل از نتیجه گیری، معایب و مزایای مسأله را می سنجید. فریب دادن شما هم کار بسیار سختی است. شما از یک ویژگی ذاتی برخوردارید که شما را قادر می سازد واقعیت دروغ های دیگران را ببینید.

به خاطر همین ویژگی ها است که دوستان و اعضای خانواده تان ارزش زیادی برای شما قائل هستند و برای مشورت زیاد پیش شما می آیند. شما هم معمولاً توصیه های عاقلانه ای برای آن ها دارید. اما همه ی این ها بدان معنی نیست که شما شخص جدی ای هستید. برعکس، شوخ طبعی شما می تواند به حزن انگیزترین مکان‌ها هم شادی ببخشد. حس شوخ طبعی خاص شما در جمع های اجتماعی، دیگران را مثل آهن‌ربا جذب می کند.

شما شخص رمانتیکی هم هستید و می دانید که چطور رابطه ی عاشقانه ی خود را مدیریت کنید. شما دقیقاً می دانید که چه چیزی را چه زمانی بگویید.

۲- هر دو شست را در یک ردیف کنار هم قرار می دهید

تست

شما از آن دست آدم هایی هستید که اعتقاد دارند جزئیات بسیار مهم هستند. شما فرد کمال گرایی هستید و همین میزان از خودگذشتگی و تمرکز را از دیگران هم توقع دارید. رهبری در خون شما است و همیشه سرمشقی برای دیگران هستید. اما این بدان معنی نیست که شما نیازها و شرایط دیگران را در نظر نمی گیرید.

شما همیشه به نظرات دیگران گوش می‌دهید و سعی می کنید قبل از تصمیم گیری، دیدگاه آن ها را متوجه شوید. رک گویی، صداقت و یکرنگی شما گاهی می تواند بعضی‌ها را خلع سلاح کند، اما همین ویژگی‌ها است که شما را در نظر بسیاری محبوب می‌کند.

شما در روابط عاطفی تان هم رک گویی و صداقت را یک ارزش می دانید، هرگز از بیان بی پرده ی نظرات و افکار خود خجالت نمی کشید و محبوب تان را هم از این کار بازنمی دارید.

۳- شست راست را رو قرار می دهید

شخصیت شناسی

اگر از آن دست افرادی هستید که وقتی انگشت هایشان را در هم قفل می کنند، ترجیح می دهند شست راست خود را روی شست چپ شان قرار دارند، پس شما هوش هیجانی بالایی دارید. شما می توانید احساسات دیگران را درک کنید، حتی اگر سعی داشته باشند احساسات واقعی خود را پنهان کنند. این توانایی منحصر به فرد کمک می کند دیگران با شما احساس راحتی کنند.

به علاوه، این توانایی دیدی به شما می دهد که هیچ کس دیگری قادر به دیدن آن نیست. گرچه تصمیم گیری با بررسی همه ی ابعاد یک مسأله از منظر عاطفی، گاهی زمان می برد. توانایی شما در درک احساسات عمیق و ایجاد صمیمیت، دیگران را به شما جذب می کند.

در رابطه ی عاطفی هم شما می توانید به احساسات ناگفته ی شریک عاطفی تان را پی ببرید. شما هرگز نیازهای عاطفی آن ها را نادیده نمی گیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟