تقویت لثه با پوست گردو

مالیدن پوست گردوی تازه موجب تقویت لثه‌ها می‌شود و PH محیط دهان را تغییر می‌دهد و مانع عفونت می‌شود و بهتر است هفته‌ای چند بار پوست گردوی تازه را به لثه‌ها مالید.

ترشحات پشت حلق, نفخ و ریفلاکس عامل بوی بد دهان است

نفخ و ریفلاکس خود عامل بوی بد دهان است, باید دانست که کسی که مشکل معده دارد , بوی بد دهانش با مسواک از بین نمی‌رود. افرادی که دچار ترشحات پشت حلق هستند نیز دهانشان بوی بد می‌دهد.

دکتر مقیمی گفت: وجود بلغم و صفرای متعفن در معده خود عاملی برای بوی بد دهان است که معمولا اگر صفرای متعفن در معده باشد, بوی بد دهان بعد از غذا خوردن از بین می‌رود و اگر بلغم متعفن در معده باشد, بوی بد دهان با غذا خوردن از بین نمی‌رود.

وی بیان داشت: در بروز بیماری از دیدگاه طب سنتی باید گفت که اگر عضوی از بدن ضعیف شود مواد زائد در آن عضو تجمع بیشتری می‌کند و آن عضو را بیمار کرده و برای رفع بیماری باید عضو ضعیف را تقویت کرد.

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران عنوان کرد: مالیدن پوست گردی تازه موجب تقویت لثه‌ها شده و PH محیط دهان را تغییر داده و مانع عفونت می‌شود بهتر است هفته‌ای چند بار پوست گردوی تازه را به لثه‌ها بمالند.

اثرات مفید ترکیب سقز, کندر و عسل برای معده و دندان

دکتر مقیمی خاطرنشان کرد: جوشانده گلنار به همراه “مورد” لثه‌ها را تقویت کرده و از ترکیب سقز, کندر و عسل می‌توان آدامس تهیه کرد و بعد از غذا آن را جوید که موجب تقویت معده بهبود هضم و تقویت دندان می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟