دشمن ویروس های سرماخوردگی این 4 میوه هستند

زمستان فصلی است که در آن باید بیش از دیگر فصل های سال مواظب بدن خودمان باشیم چرا که احتمال سرما خوردگی و همچنین ابتلا به مریضی در آن بیشتر می شود.

برای اینکه در فصل زمستان به بیماری های کمتری دچار شویم باید به دقت به آنچه می خوریم توجه داشته باشیم و تا حد امکان از بهترین مواد غذایی با بالاترین سطح ویتامین استفاده کنیم. برای اینکه ویتامین های بدن را به خوبی تامین کنیم بهترین گزینه میوه های زمستانی هستند.

پرتقال

یکی از بهترین میوه هایی که این روزها در میوه فروشی ها دیده می شود پرتقال و نارنگی است. این میوه های خوشمزه دارای ویتامین C هستند و می توانند بدن شما را در مقابل ویروس های سرما خوردگی مراقبت کنند. این میوه همچنین می تواند در فصل سرما ا پوست شما به خوبی مراقبت کند. بهترین پرتقال ها آن هایی هستند که بدنه بسیار محکم و خوشفرمی دارند. همچنین پرتقال ها را در یخچال نگه داری کنید تا از آسیب های مختلف به دور باشند.

موز

موز یکی دیگر از میوه های است که در زمستان باید از آن مصرف کنید. این میوه یکی از بهترین منابع پتاسیم در بین میوه ها است و به فشار خون شما کمک به سزایی می کند. البته موزهایی که تقریبا رسیده اند نیز می توانند به سلول سازی و همچنین تامین ویتامین b6 در بدن شما کمک کند.در مورد نگه داری از این میوه نیز دقت داشته باشید که نباید آن ها را به صورت نیمه در یخچال قرار دهید چرا که باعث از بین رفتن ویتامین های آن می شود.

آناناس

آناناس یکی از بهترین و پرخاصیت ترین میوه های است که می توانید خریداری کنید. منبعی سرشار از ویتامین C و همچنین سرشار از فیبر است. آناناس یکی از محل های است که می توانید منیزیم زیادی پیدا کنید و از نظر استخوان سازی بدن نیز می توان به آن اعتماد کرد. از خرید آناناس های سبز رنگ خودداری کنید چرا که آن ها اصلا نرسیده اند ولی بهترین آناناس را باید از روی بدنه آن و برگ های آن که کاملا سبز شده اند انتخاب کنید.

انار

با دانه های یاقوت زمستانی آشنا هستید و می دانید که سرشار از ویتامین های بسیار زیاد است. انار یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که می تواند از بدن شما در مقابل بیماری های مختلف محافظت کند. این بیماری ها می توانند آلزایمر، سرطان و بسیاری دیگر از بیماری های مختلف باشند. رنگ انارها خیلی مهم نیست و به پوست آن دقت نکنید تنها برای انتخاب بهترین انار به سنگین بودن ان توجه داشته باشید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 456548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟