چرا زنان باید ترب سفید بخورند؟

فواید و خواص سلامتی Health ترب سفید:

1. تامین کننده فیبر رژیمی :

آن ها غنی از فیبر رژیمی هستند. این درصد بالا به بهبود توانایی بدن برای هضم غذا کمک می کند و همچنین متابولیسم را با سرعت درست حفظ می کند. هم چنین محتوای فیبرش به مقداری است که شما در روز نیاز دارید، اضافه می کند و باعث می شود که احساس سیری برای مدت زمان بیشتری داشته باشید.

2.ترب سفید سرشار از آنتی اکسیدان:

ترب سفید حاوی آنتی اکسیدان هایی است که در مرکبات و سبزیجات یافت می شود. این آنتی اکسیدان ها از بدن در مقابل واکنش های اکسیداسیون و محصولات جانبی که ممکن است سرطانی باشند و یا بدن را مستعد بیماری کنند، محافظت می کنند.

3. ترب سفید غنی از ویتامین است:

ویتامین های A، C و K که در ترب وجود دارند، به جلوگیری از اختلالات پوستی تا حد زیادی کمک می کنند. مصرف ترب همچنین منجر به تولید بهتر و ترمیم سلول ها می شود.

4. ترب سفید غنی از آهن است:

آهن موجود در ترب اثرات مثبتی بر روی خون و در نتیجه بر عملکرد کلی قلب Heart دارد. آهن به حفظ سلول های سالم، پوست، مو و ناخن ها کمک می کند. مصرف مواد مغذی غنی از آهن به صورت روزانه ظاهر عمومی را بهبود می بخشد.

5. تقویت متابولیسم با ترب سفید :

آیا پختن مرغ دیشب به شما خسارتی را وارد کرده است؟ سعی کنید آن را با ترب رفع کنید. مصرف ترب سفید فرآیند متابولیسم بدن را افزایش می دهد که به نوبه خود به کارکردهای داخلی کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

6. کمک ترب سفید به کاهش وزن:

به این فکرمی کنید که ترب سفید چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟ خوب، مقدار زیاد آب در ترب و حضور کربوهیدرات های غیرقابل هضم، آن ها را سودمند می سازد. مصرف ترب به جلوگیری از دریافت کالری اضافی و انباشت چربی کمک می کند.

8. سلامت قلبی با ترب سفید:

ترب سفید مانند بسیاری از سبزیجات دیگر، جذب کلسترول را با علامت دادن به خون و قلب برای جلوگیری از هر گونه بیماری قلبی، کاهش می دهد.

9.ترب سفید حاوی مواد معدنی ضروری است:

بسیاری از مواد معدنی نظیر پتاسیم، آهن، سدیم و کلسیم در ترب یافت می شوند و نقش مهمی در متابولیسم بدن ایفا می کنند.آن ها به عنوان حامل اکسیژن و مواد مغذی عمل می کنند و قند خون را کنترل می نمایند.

10.ترب سفید حاوی ویژگی های ضدمیکروبی و ضدباکتریایی:

ریشه هایش خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی دارند که به ما در درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کنند.

11. سلامت کبد با ترب سفید:

ترب سفید برای کبد و معده بسیار خوب هستند. آن ها عوامل سم زدایی قوی هستند و به تصفیه خون و ریشه کنی مواد زائد و سموم کمک می کنند.

12. درمان زردی با ترب سفید:

به درمان زردی کمک می کنند، چون بیلیروبین را حذف و سطح تولیدش را تثبیت می کنند.

13. ترب سفید برای مقابله با تنش و استرس و فشار خون بالا:

اختلالات سبک زندگی در میان این نسل وجود دارد. عادات غذایی نادرست، عدم فعالیت و ساعت های طولانی کار مقصرش هستند!ترب سفید با محتوای بالای پتاسیم، درمان خانگی خوبی برای فشار خون بالا است.

14. کنترل دیابت Diabetes با ترب سفید :

مطالعه ای که اخیرا انجام شد ثابت کرد که ترب برای بیماران دیابتی مفید است. ریشه هایش دارای قابلیت ها و توانایی های بالقوه ای هستند.علاوه بر این, آن ها تاثیرات جانبی و ناچیزی دارند; ترب همچنین سطح قند خون را متعادل می کند.

15. تقویت سیستم ایمنی با ترب سفید:

ترب سفید شامل آنتی اکسیدان های فراوانی است. این آنتی اکسیدان ها به مبارزه با رادیکال های آزاد و آسیب سلولی کمک می کنند. در واقع, ریشه ترب به جلوگیری از تشکیل و تجمع سموم در بدن کمک می کند.

16. ترب سفید برای کمک به سم زدایی:

ترب یک مسهل طبیعی است و به طور موثر باعث سم زدایی بدن با حذف محصولات زائد از طریق روده و کلیه ها می شود. همچنین با ترغیب تولید صفرا به هضم غذا کمک می کند.

17. کمک ترب سفید به عملکرد دستگاه تنفسی:

ترب سفید در حل خلط و مخاط موثر است و در نتیجه به عملکرد مناسب سیستم تنفسی کمک می کند.با عفونت های ویروسی مبارزه می کند و می تواند از بیماری هایی مثل آنفولانزا, برونشیت و آسم جلوگیری کند.

18. ترب سفید برای ریشه کن کردن قارچ:

عصاره ترب شامل آنزیم هایی مثل آمیلاز, استراز و غیره است که در ریشه کن کردن قارچی به نام کاندیدا مفید هستند. زمانی که این قارچ از بین برود, بدن در برابر انواعی از بیماری ها ایمن می شود که یکی از آن ها فیبرومیالژیا است.

19.ترب سفید برای پیش گیری از سرطان :

آب ترب حاوی ویتامین c و اسید فولیک است که به جلوگیری از رشد سلول های سرطانی کمک می کند.در واقع, آب ترب به درمان سرطان کولون, سرطان کلیه, سرطان معده و سرطان در روده کمک می کند.

20. ترب سفید برای درمان مشکلات تیروئیدی:

آب ترب حاوی سولفور و رافانین است که به نوبه خود به متعادل کردن هورمون های تیروییدی کمک می کند. در عین حال به افزایش نرخ متابولیسم به روش سالم کمک می کند.

21. ترب سفید برای درمان پیل:

یبوست یکی از علل اساسی پیل اس

23.ترب سفید برای خنک سازی سیستم بدن:

ت. خواص سم زدایی آب ترب, درد را تسکین می دهد و سیستم گوارشی و ادراری را تسکین می دهد. بنابراین, نوشیدن آب ترب به درمان پیل کمک می کند.

ترب قرمز به صورت طبیعی خنک کننده نامیده می شوند. طعم تلخ ترب به شدت در کاهش حرارت اضافی بدنموثر است. در علم پزشکی شرقی, استفاده از ترب قرمز برای حفاظت بدن از اثر گرما در طول فصل داغ توصیه می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟