نسخه های خانگی برای مقابله با درد شانه

متخصص طب سنتی روش‌های سنتی و قابل دسترسی و ارزانی را برای تسکین کتف درد در بیماران تشریح کرد.

در خصوص راه درمان کتف درد به روش طب سنتی اظهار کرد: برای درمان شانه درد در طب سنتی روش‌های مختلفی وجود دارد، از جمله این روش ها ماساژی تحت عنوان ماساژ Massage غمز و دلک است که روی که درد احساس می‌شود انجام خواهد شد همچنین این روش برای درمان گرفتگی عضلات، درد، و رفع خستگی بسیار کاربرد دارد.

این متخصص طب سنتی بیان کرد: روش دیگر در درمان کتف درد استفاده از روغن‌های گیاهی است؛ روغن‌هایی چون بابونه، سیاه دانه و بادام تلخ در درمان کتف درد بسیار موثر است، روغن‌های گیاهی علاوه بر اینکه در درمان موثر هستند به زیبایی پوست و جبران کمبود ویتامین بدن هم کمک می‌کنند.

خرمی زاده ادامه داد: گاهی دردها در ناحیه کتف ناشی از خشکی عضلات است، تغییرات گرما و سرما باعث مشکل دار شدن مفصل می‌شود و درد به این دلیل است که تغییرات از بیرون به داخل وارد شده و و تغییراتی را در بدن ایجاد می‌کند؛ گاهی ممکن است نیش حشرات باعث درد در بدن افراد شود، همچنین در برخی افراد ضربه باعث درد می‌شود و برای درمان آن‌ها باید در گام اول علت بیماری مشخص شود.

وی گفت: حجامت یکی از روش‌های درمانی است که افراد برای درمان کتف خود می‌توانند استفاده کنند؛ اما بهترین راه برای درمان کتف درد استفاده از ماساژ غبز و دلک است، برای این کار می‌توانید به مراکزی که این کار را انجام می‌دهند مراجعه کنید.

 

کدخبر: 398689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟