معجزه طبیعی محو کردن همیشگی کک و مک

به گزارش خبرنگار گروه سلامت رکنا یک متخصص پوست و مو در خصوص استفاده از کرم های ضدلک برای رفع تیرگی های پوست گفت:برخی افراد به دلایل ناشناخته دچار لکه های پوستی می شوند و این لکه ها به مرور زمان تیره تر می شود به این افراد توصیه می شود در انتخاب کرم ضدلک توجه لازم را داشته باشند و معمولا کرم های ضدلکی را انتخاب کنند که علاوه بر تاثیر بسزا دارای استانداردهای کافی باشد.

دکتر غلامحسین غفارپور استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه سلامت رکنا گفت:اغلب کرم های ضد لک حاوی عصاره گیاهی هستند و چون این کرم ها جنبه گیاهی دارند برای از بین بردن لکه های تیره پوستی موثر هستند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه کرم های ضدلک باید از مراکز معتبر خریداری شود،تصریح کرد:تهیه این کرم ها باید از مراکز معتبر صورت گیرد تا بلافاصله تاثیر شگرف آن احساس شود.

وی در ادامه به خبرنگار رکنا گفت :علت اصلی ایجاد لک پوستی زیاد شدن باکتری ها روی سطح پوست است این کرم ها تعداد باکتری های پوستی را کاهش داده و منافذ زبر و خشن پوست را باز می کند و سبب می شود باکتری و چربی های اضافی از پوست خارج شود.

دکتر غفارپور گفت:برخی از این کرم ها خاصیت لایه برداری داشته و شاید لایه برداری پوست قابل رویت نباشد اما به صورت نسبی منافذ پوست را تراش می دهد و موادی مانند باکتری و چربی از سطح پوست خارج می شود.

 

 

 

 

کدخبر: 318849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟