درمانی خاص برای نابودی تومور‌های سرطانی

 کارشناسان در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند رفتن به ارتفاعات و تنفس در هوای پاک با میزان بالای تراکم اکسیژن برای سلامت بدن و درمان مبتلایان به سرطان بسیار مفید است.بر این اساس رفتن به نوک قله ها، کوه و دشت‌های مرتفع سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و تشکیل گلبول‌های سفید خونی (تی شکل) به میزان زیاد برای نابودی تومور‌های سرطانی می‌شود.

با استفاده از این کشف دانشمندان در نظر دارند با آموزش تکنیک‌های کوه نوردی و رفتن به ارتفاع، شانس امید به زندگی و درمان سرطان را در مبتلایان افزایش دهند.

گلبول‌های سفید (تی شکل) توسط سیستم ایمنی بدن تولید می‌شوند و کار اصلی آنها هدف قرار دادن و تخریب سلول‌های سرطانی است، اما همیشه آن‌ها موفق نیستند که سبب شکل گیری سرطان دربدن می‌شود.

به تازگی نسل جدیدی از درمان سرطان نیز در دنیا مطرح شده و آن قرار دادن بیمار در محفظه حاوی مقادیر فشرده شده و زیاد گاز اکسیژن است که عملکردی مشابه رفتن به کوه و ارتفاع‌ها دارد و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و تشکیل گلبول‌های سفید تی شکل می‌شود.

کارشناسان به افراد مبتلا به گونه‌های مختلف سرطان توصیه می‌کنند در کنار درمان‌های دارویی و به جای افسردگی و ناامیدی از ورزش Sport به ویژه کوهنوردی و رفتن به مناطق مرتفع برای کمک به بدن خود برای مبارزه با سرطان استفاده کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 315460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟