بجای شامپو خارجی شامپوی ایرانی بخرید

دکتر شهرام آریایی – متخصص پوست و مو – در گفت و گو با خبرنگار رک پلاس رکنا گفت: بیماری های پوستی سر  موردی جدی است که باید به آن توجه کرد و در صورت نادیده گرفتن این بیماری ها عوارض جبران نا پذیری بر جا خواهد ماند . 

وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل در سر احساس خارش می کنیم گفت: خارش های سر به دو دلیل است  اولین عامل مربوط به انگل ها یی مانند شپش و عامل دوم به علت اگزما هست .

دکتر آریایی درباره درمان های خانگی خارش های موی سر به خبرنگار رک پلاس  گفت: برای درمان انگل ها و اگزما های سر در مان خانگی وجود ندارد چون ما پزشکان هم تا نوع بیماری را تشخیص ندهیم نمی توانیم اقدام به درمان این نوع بیماری کنیم، برای تشخیص این نوع بیماری ها نیاز به بررسی های بسیار داریم تا نوع انگل یا اگزما را شناسایی کنیم و بعد با کمک  دارو های لازم به درمان این بیماری بپردازیم.

وی در مورد درمان شوره ها سر اظهار کرد: برای درمان های شوره ها ساده ترین روش استفاده از شامپو های ضد شوره است، برای درمان شوره ی سر باید دوره های مختلفی را طی کرد و درمان آن زمان بر است.

دکتر شهرام آریایی در ادامه گفت: به علت اینکه مواد تشکیل دهنده شامپو های ضد شوره کاملا مانند هم هستند به همین دلیل توصیه می کنم از شامپو های ایرانی استفاده شود .

ar4-6457

این متخصص در مورد جوش های قرمز رنگ پوست سر گفت: این جوش ها  چرکی یا التهابی است و آسیب هایی جدی نظیر ریزش مو و رشد نکردن موی سر را به دنبال دارد .

وی درباره درمان این جوش ها گفت: این جوش ها فقط باید زیر نظر متخصص درمان شود به علت این که عوارض بسیار زیادی بر جای می گذارند..

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟