بهترین اقدام پسر باهوش در برخورد با مرد ناامید + فیلم
حجم ویدیو: 8.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش رکنا، یک مرد میانسال با مراجعه به یک موبایل فروشی از فروشنده های آنجا درخواست کرد گوشی اش را چک کنند که مبادا ایرادی پیدا کرده است؛ چراکه طبق گفته خودش پسر و دخترش نه با او تماسی می گرفتند و نه به زنگ زدن پدر پاسخ می دادند. وقتی دختر جوانی که در آن مغازه موبایل فروشی کار می کرد گوشی او را کنترل کرد دید که به موقع زنگ می خورد و سالم است. هنگامی که این موضوع را برای مرد میانسال توضیح داد او با تعجب و غم در چهره و صدایش گفت: پس چرا فرزندانم پاسخ تلفن های مرا نمی دهند؟!

در همین موقع پسر جوانی که او هم در مغازه موبایل فروشی مشغول کار بود متوجه ماجرا شد و بلافاصله دست به کار شد و خطاب به مرد گفت: پدر جان گوشی تان را بدهید من هم چک کنم. او سپس رو به مرد گفت: خب شما شماره را تا الان اشتباه وارد می کردید و در این فاصله به سرعت شماره خودش را وارد موبایل مرد کرد و بعد که مرد از مغازه بیرون رفت با آن شماره تماس گرفت. پسر جوان درجا با محبت و صمیمیت پاسخ تلفن مرد را داد و خود را جای پسر او قرار داد و اینگونه بود که پدری را به زندگی و محبت فرزندانش امیدوار کرد.

تصمیمات بموقع و درست چقدر در زندگی ها تاثیرگذار است. به امید اینکه همه فرزندان در هر سنی که باشند قدر والدین عزیزشان را بدانند که این گنجینه های الهی تکرارنشدنی هستند.

کدخبر: 856483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟