با مدیتیشن به جنگ افکار منفی بروید + فیلم
حجم ویدیو: 48.40M | مدت زمان ویدیو: 00:06:36

همه انسان ها در طول زندگی با انواع اتفاقات مثبت و منفی رو به رو می شوند. یکی از راه های پرسود و کم هزینه برای آرامش ذهن و درون انجام مدیتیشن است.

به گزارش رکنا، شما می توانید در مدیتیشن هرچه دوست دارید را تصور کنید و البته برای انجام یک مدیتیشن اصولی و درست تمرکز داشتن در طول انجام آن و تصویرسازی های ذهنی نقش مهمی دارد. بهتر است منابع طبیعی مانند دریا ، جنگل، پرنده و حیوانات و ... را در طول مدیتیشن تصور کنید و یک زندگی رویایی را مرحله به مرحله مانند آنچه در این فیلم مشاهده می کنید پیش ببرید.

از مدیتیشن روزانه غافل نشوید

در انتها با انجام مدیتیشن که می خواهم به نوعی درون مان را آرام کنیم به این نتیجه می رسیم که زندگی همان جنگل و درخت هاست که در ذهن ناخودآگاه تان تصور کردید.  یکسری افراد در این بین طمع دارند و آرام و قرار ندارند. بهتر است مرتب دنبال چیزهای جدید نروید. خودتان را سبک کنید. ذهنیت های عجیب نداشته باشید. خودتان را آزار ندهید. زندگی همیشه در حال تغییر است و یک چیز دو بار تکرار نمی شود. شما یک بار به دنیا می آیید و یک بار می میرید. وجودتان را آرام و سبک کنید. همه فکرها را بگذارید برود ولی وقت کافی بگذارید تا به درک برسید.

کدخبر: 773747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟