قهوه ماه تولدتان چیست؟

به گزارش رکنا، آگاه بودن از نوشیدنی ماه تولد خود یا عزیزانتان می‌تواند در ابراز علاقه شما نسبت به آن‌ها نقش بسزایی داشته باشد.

بسیاری از افراد نسبت به انتخاب رنگ، عطر، سنگ و گیاه ماه تولد خود حساس هستند و معتقدند که انتخاب هریک از آن‌ها در زندگی فرد نقش بسزایی دارد؛ اما در مقابل عده دیگر نیز اصلا به این اصل اعتقادی ندارند؛ امروز در این مطلب از دلتامک صرف نظر از اینکه شما جزو کدام دسته از افراد هستید؛ قصد داریم نوشیدنی گرم ماه تولد شما را معرفی کنی تا با انتخاب آن در این روزهای سرد سال، بتوانید در کنار دوستان خود روز بهتری را سپری کنید.

انتخاب شخصیت خود یا عزیزانتان کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانید نوشیدنی دلخواه آنان را انتخاب کنید؛ در ادامه انواع نوشیدنی‌ های کافی شاب برپایه قهوه را به شما معرفی می‌کنیم تا نوشیدنی مورد علاقه خود را بشناسید.

فروردین: ماکیاتو

نشانه ماه فروردین آتش است، یعنی فردی جسور و رقابتی. مناسب‌ترین قهوه برای نشان شخصیت این افراد، قهوه ماکیاتو است؛ این نوشیدنی اسپرسو و شیر است که انتخاب حجم آن به شما بستگی دارد.

اردیبهشت: قهوه سیاه

اردیبهشت، افرادی عملگرا هستند. متولدین این ماه بدون این که به منو نگاه کند، قهوه سیاه سفارش می‌دهند؛ چرا که این قهوه مناسب روحیات و اخلاقیات آن‌ها است؛ این نوشیدنی که می‌تواند در بین ماه‌های دیگر هم محبوب باشد، از قهوه خالص بدون هیچ افزودنی مانند شیر یا خامه تشکیل می‌شود.

خرداد: قهوه دم کرده سرد طعم دار

افراد متولد خرداد، اشخاصی هنردوست کمی بد قول و مرموز هستند؛ نوشیدنی مناسب برای این گروه افراد که می‌تواند فوق‌العاده طراوت بخش و انرژی‌زا باشد، قهوه دم کرده سرد طعم دار است. این قهوه خستگی از تن می‌برد و احساس شادابی می‌کنید.

نوشیدنی گرم متولدین تیر: موکا

برای متولدین تیر، موکا انتخابی عالی است، زیرا مانند یک آغوش آرامش‌بخش در یک فنجان است. هر جرعه خامه‌ای آن، مثل آغوشی گرم به شما آرامش می‌بخشد؛ مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی خوشمزه، شیر، خامه و شکلات است.

مرداد: اسپرسو رومانو

افراد متولد دومین ماه تابستان، عاشق شهرت، کمی مغرور، مقتدر و ثابت قدم هستند؛ بهترین نوشیدنی برای متولدین این ماه اسپرسو رومانو است؛ این نوشیدنی با آن مزه تلخ و سنگین خود، کاملا به شخصیت مغرور افراد این ماه شباهت دارد.

نوشیدنی گرم ماه شهریور: کورتادو

افراد متولدین این ماه بسیار کمالگرا، خوش تیپ و اهل سازش هستند؛ نوشیدنی که افراد متولدین این ماه به آن علاقه دارند، کورتادو است؛ مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی اسپرسو و شیر است.

مهر: آیس کارامل ماکیاتو

شخصیت جذاب شما نیازمند چنین قهوه فوق العاده‌ای است. آیس کارامل ماکیاتو طعم فوق العاده‌ای دارد به گونه‌ای که ساعت‌ها بعد از نوشیدن آن، طعمش را حس می‌کنید.

 آبان: قهوه نیترو

افراد متولد این ماه، موقعیت شناس، جاه‌طلب و مغرور هستند؛ نوشیدنی گرم که این افراد انتخاب می‌کنند، بسیار پیچیده است؛ مواد تشکیل دهنده قهوه نیترو، قهوه و گاز نیتروژن است که آن را به صورت سرد یا گرم می‌نوشند.

نوشیدنی گرم متولدین ماه آذر: آفوگاتو

چه کسی عاشق ترکیب قهوه و دسر به طور همزمان است؟ متولدین آذر! افراد متولدین این ماه به طعم‌های ماجراجویانه علاقه دارند؛ بنابراین بهترین انتخاب نوشیدنی برای آن‌ها آفوگاتو است.مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی خوشمزه، قهوه و بستنی است.

دی: کاپوچینو

کاپوچینو، یک نوشیدنی فوق العاده است که هرگز هیچ طعمی نمی‌تواند با آن رقابت کند. جای تعجب ندارد که متولدین دی، عاشق نوشیدن کاپوچینو هستند. این نوشیدنی سازگاری خاصی با شخصیت سختکوش آن‌ها دارد؛ مواد تشکیل دهنده کاپوچینو، شیر، قهوه فوری و شکر است.

بهمن: ماچا لاته

افراد متولد این ماه بسیار حساس و نکته سنج هستند و به سمت نوشیدنی‌های خاص کشیده می‌شوند. به همین دلیل به ماچا لاته علاقه فوق‌العاده زیادی دارند و طعم منحصر به فرد این قهوه آن‌ها را به وجد می‌آورد؛ مواد تشکیل دهنده آن ماچا، آب و شیر است.

نوشیدنی گرم ماه اسفند: لاته لوندر (اسطوخودوس)

متولدین اسفند، افرادی با قدرت تخیل و رویاپردازی فوق‌العاده هستند. به همین دلیل برای نوشیدنی هم ترجیح می‌دهند یک نوشیدنی خاص مثل لاته لوندر را انتخاب کنند. در واقع آن‌ها پس از نوشیدن این نوع قهوه احساس می‌کنند قدرت تخیل‌شان چند برابر شده است؛ مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی خاص، اسپرسو، شیر و شربت اسطوخودوس است.

کلام آخر:

اگر می‌خواهید خود یا عزیزانتان را به یک نوشیدنی خاص دعوت کنید، آگاه بودن از نوشیدنی مورد علاقه آن‌ها می‌تواند به شما بسیار کمک کنند.

منبع: دلتا مگ

کدخبر: 960985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟