کت و شلوارهای مدرن و شیک مخصوص  بهار و تابستان +تصاویر مدل ها

در اینجا شما را با 6 مدل از جدیدترین کت و شلوارها از مدل های کلاسیک و مدرن ، تا رنگ های روشن و طرح دارکه کاملاً مد روز و شیک می باشند آشنا می کنیم :

کت و شلوارهای مدرن
این کت و شلوارها ، خوش برش، دارای یک ردیف تکمه ( دو تکمه ای) و یقه های برگردان برش دار هستند.

آنها معمولاً از پارچه هایی از پشم مرینوس آماده می شوند که بدن را در روزهای نسبتاً سرد بهاری ، گرم و در روزهای گرمتر، خنک نگاه می دارد ، این پارچه دارای شماره ای به نام S هستند که درجه نرمی و لطافت پارچه را نشان میدهد هرچه این عدد بیشترباشد پارچه لطیف تر است .

معمولاً درجه 100 تا 130 برای بهارو البته تابستان های نه چندان گرم ایده ال است. در تابستان های داغ بهتر است ازکت و شلوار هایی از جنس 100% پنبه یا ترکیب کتان و پنبه که سبکتر و خنک تر هستند استفاده شود.

رنگ کت و شلوار بستگی به جایی دارد که آن رامی پوشیم ، مثلاً رنگ های سورمه ای ، ذغالی و طوسی کاملاً مناسب فضاهای رسمی و محیط های کاری و قرارهای کافی شاپی هستند . این رنگ ها همیشه جذاب و کاربردی می باشند ، با افزودن کراوات های رنگی به آنها میتوان ظاهری بانشاط تر داشت .

کت وشلوار5

کت و شلوارهای کلاسیک ، مناسب تمام فصول

بهار، برای انتخاب کت و شلوارچهارفصل ، فصل بسیار مناسبی است زیرا می توان تمام تغییرات آب و هوایی را تنها در یک روز تجربه کرد.

در انتخاب کت و شلواری که مناسب چهارفصل باشد باید رنگ، جنس و مدلی را مد نظر داشت که قابل استفاده در تمام فصول یاشد. از مشخصات این کت و شلوار ها میتوان به این موارد اشاره کرد:

یقه کت برش دار یا نوک تیز، یک ردیف تکمه و پارچه پشمی بدون پرزکه در زمستان گرم و در تابستان گردش هوای مطلوبی در اطراف بدن ایجاد میکند .

رنگ های خیلی تیره یا خیلی روشن ، مناسب چهار فصل نیستند ، برای این منظور، سورمه ای وطوسی با پارچه های راه راه باریک یا چهارخانه ظریف، گزینه هایی عالی هستند. برای کت و شلوارهای کلاسیک ، به چیزی بیشتراز پیراهن های ساده سفید ، صورتی یا آبی نیاز است مثل کراوات های خاص و کفش های چرمی خوش دوخت قهوه ای بروگ ( 8 ترک چرمی) و اکسفورد مشکی یا کفش های دربی ( کفش هایی با سر باریک و پنجه کشیده ).

کت وشلوار4

کت و شلوار برای مناسبت های خاص

رنگ این کت و شلوار ها ، بسته به مناسبت ها می تواند از رنگ های براق و درخشان تا مات و رنگ هایی محافظه کارانه تر مثل آبی تیره و خاکستری و یا رنگ های خنثی مثل بژباشد.

این کت و شلوارها را با پیراهن های تنگ ، کراوات های طرح دار، کفش های کالج یا بروگ (8 ترک چرمی) ست می کنند.

برای ظاهری ساده تر و راحت تر، میتوان کراوات را کمی شل و تکمه بالای پیراهن را بازکرد که مناسب مهمانی Party های نه چندان رسمی درباغ و عروسی های ساده است.

کت وشلوار3

کت و شلوارهای چهار دکمه

مدل های جدیدتر ، کت هایی به مراتب خوش فرم تر از گذشته هستند که به همراه یقه برگردان نوک تیز، سینه را فراخ تر و ظاهری V شکل به مردان می بخشد .

با توجه به روز شدن این مدل کت و شلوار، دیگر چون گذشته مختص بانکدار ها یا گنگسترهای فیلم های تلویزیونی نمی باشند بلکه با توجه به تنوع رنگی و طرح پارچه از سورمه ای ساده گرفته تا چهارخانه طوسی قابل استفاده در مناسبت های بسیاری است. همچنین میتوان آنها را با یقه بسته و کراوات ، یقه باز یا حتی تی شرت ست کرد.

کت وشلوار1

کت و شلوارهایی با رنگ های خاص

بهترین رنگ ها برای این منظور بویژه در بهار و تابستان امسال ، طیف رنگ های موجود در طبیعت مثل سبز تیره و شتری وهمچنین رنگ های پاستلی صورتی ، آبی و سبز میباشند. در این استایل ، کت ها تنگ و شلوار معمولاً تا سر مچ است که آن را جوان پسندانه ترو مد روزتر میکند.

برای کت و شلوارهایی با پارچه سبکتر، رنگ های روشن با بافتی ظریف توصیه می شود. این کت و شلوارها را فارغ از رنگ و طرحی که انتخاب میکنید میتوانید با کراوات و پیراهن یا حتی تی شرت ترکیب کنید. بهرحال مهم این است که با خود صادق باشید و دقیقا بدانید به دنبال چه هستید.

کت و شلوار

کت و شلوارهای طرح دار

طرح های مطرح بهار و تابستان 2017، شامل نقوش گیاهی ، چهارخانه درشت و پنجره ای و خال خالی می باشد که با پیراهن هایی با رنگ های خنثی و تی شرت های سیاه یا سفید ، کفش های ورزشی چرمی یا کالج ، ست می شوند.

درضمن میتوان بجای کت و شلوارطرح دار ازکت یا شلوارجداگانه استفاده کرد و یا یکی از آنها بجای طرح دارای بلوک های رنگی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 268497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟