جدایی پروفسور کلید خورد/ واکنش باشگاه پرسپولیس به جدایی

برانکو سرمربی پرسپولیس همانند دیگر مربیان خارجی قرارداد نجومی با سرخپوشان پایتخت بسته است و اکنون مبلغ قراردادش فاش شده است.

گفته می شود برانکو 900 هزار دلار از سرخپوشان پایتخت طلب دارد که به اضافه پاداش صعود احتمالی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به یک میلیون دلار می رسد.

سرخپوشان پایتخت با مشکلات مالی زیادی مواجه هستند و برانکو هم به جمع معترضان اضافه شده است. مسئولان پرسپولیس هنوز نتوانستند مطالبات ژوزه را تسویه کنند و در صورت پرداخت نکردن مبلغ قرارداد برانکو با چالش جدیدی مواجه می شود و امکان شکایت سرمربی کروات از سرخپوشان پایتخت وجود دارد.

سرخپوشان پایتخت با هدایت برانکو توانستند بعد از 9 سال قهرمان لیگ برتر شوند اما خبر جدایی سرمربی موفق پرسپولیس شوکی بر پیکره باشگاه و هواداران وارد کرد.

نامشخص بودن وضعیت مدیریتی طاهری و پرداخت نشدن مطالبات، نگرانی برانکو را در پی داشته است و همین موضوع باعث شده که وی به دنبال جدایی از پرسپولیس باشد.

بدهی مالیاتی برانکو هم مزید بر علت شد و باشگاه پرسپولیس قبول نمی کند که مالیات سرمربی تیم را پرداخت کند. همین موضوع ناراحتی برانکو را در پی داشته است.

باشگاه پرسپولیس هنوز از شوک اعتصاب بازیکنانش و پرونده شکایت مانوئل ژوزه خارج نشده است که خبر جدایی برانکو پرونده جدیدی را برای پرسپولیسی ها ایجاد کرد.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس بیان کرد: برانکو تا فصل آینده با تیم ما قرارداد دارد و پایبند به تعهداتش است. موضوع جدایی برانکو از پرسپولیس گمانه زنی رسانه ها است و وی تمایل به ماندن در پرسپولیس دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟