دایی:دوران آرسن لوپن و شومن بازی تمام شده است/ آن هایی که به من فحش دادند، به خانواده خود فحاشی کردند

علی دایی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال بیان کرد: این برد را به سیاوش غلامپور که اکنون در بستر بیماری است و هواداران خوب تیم مان تقدیم می‌کنم. برای برد به میدان آمدیم. موقعیت گل‌مان چند برابر استقلال بود و ما بهتر بازی کردیم. خورشیدی با وجود اینکه به درستی پنالتی را تشخیص داد اما 120 دقیقه علیه ما سوت زد و محمد دانشگر را هم بی دلیل اخراج کرد.

وی افزود: من به هوداران متعصب استقلال احترام می گذارم اما امروز خیلی به من فحاشی کردند. از همه استقلالی‌های خوب با فرهنگ و تحصیل کرده عذرخواهی می‌کنم. آنهایی که به من فحش دادند حرف‌هایی را که زدند به خودشان گفتند اگر جرات دارند این حرف‌ها را جلوی خودم بیان کنند. کمیته انضباطی باید به این مسئله ورود کند.امروز محمد خرمگاه نبود و علی چینی با اشاره منصوریان به سمت هواداران می‌رفت و از آنها خواست که فحاشی کنند و من این صحنه را دیدم. دوره این آرسن لوپن‌ها تمام شده است. اگر هوادار داریم باید با وجدان کار کنیم و تیم‌مان را با وجدان هدایت کنیم.

دایی ادامه داد: متاسفانه امروز منصوریان با کمک داور چهارم مدام بحث کرد تا در نهایت داور بازیکن ما را اخراج کند. وقتی کمیته انضباطی با نفرات اصلی برخورد نمی‌کند و افراد درجه سه که کاره‌ای نیستند را جریمه می‌کند این مشکلات به وجود می آید.

وی عنوان کرد: هواداران نباید انتظار داشته باشند دست و پا بسته بازی کنیم. باید در 90 دقیقه گل می‌زدیم. گل آفساید به ما زدند اما صحنه‌ای که گل حریف آفساید بود را نشان نمی‌دهند. مزدک میرزایی کمی باید انصاف داشته باشد اگر قرار است شرایط اینطور باشد لیگ را تعطیل کنید و سالی یکبار استقلال و پرسپولیس بازی کنند. اگر به بازی بر نمی‌گشتیم تیم ما حذف شده بود و می‌گفتند استقلال تیم نفت را برد.

دایی تصریح کرد: این ماجرا به زمین تختی باز می‌گردد. اگر زمین خراب بود که توپ به این شکل به پای بهنام برزای نمی‌چسبید. یکی از بهترین‌ بازی‌هایمان را انجام دادیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم سه چهار گل دیگر بزنیم.

سرمربی تیم نفت در پایان خاطر نشان کرد: در تیم ملی بودم و سال‌ها بازی کردم. حد و حریم خودم را می‌دانم اجازه نمی‌دهم کسی وارد حریمم شود. فدراسیون هم نباید اجازه دهد که هر کسی وارد فوتبال شود. لیدرها محترم هستند اما کدام لیدر برای باشگاه تصمیم گیری می‌کند؟ همه این مسائل را در برنامه های مختلف گفتند اما پیگری نشده است. این موضوع درد فوتبال است.مدل موی بازیکن مشکل فوتبال نیست باید به آینده فوتبالمان کمک کنیم. بهتر است به درد فوتبال برسیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟