متناسب اندام تان کیف انتخاب کنید +عکس

همان‌گونه که پوشیدن لباسی نامتناسب با اندامتان در عین زیبایی، آن را نازیبا جلوه می‌دهد، انتخاب کیفی این چنینی نیز از همین قانون Law پیروی می‌کند.
هنگامی که صحبت از خرید یک کیف به میان می‌آید، دانستن این نکته ضروری است که نقش کیف‌ها به هیچ عنوان تنها حمل وسایل و ملزوماتی که به هنگام ترک منزل می‌خواهید به همراه داشته باشید نیست، بلکه آنها در واقع جزء مهمی از تیپ و استایل شما و به نوعی نشان دهنده‌ی شخصیت، سلیقه و تکمیل کننده‌ی ظاهر شما هستند. اهمیت انتخاب یک کیف متناسب با شکل بدن، دقیقا به اندازه‌ی اهمیت انتخاب درست لباس‌ها و به همان اندازه تاثیرگذار است و حتی می‌تواند باعث شود که ایرادهای اندام شما بیشتر به چشم بیاید و یا از دید پنهان شود. در واقع آنچه ظاهر شما را شکل می‌دهد، مجموعه‌ی لباس‌ها، کیف و کفش، آرایش و جواهرات است. بنابراین هنگامی که قصد خرید یک کیف را دارید تنها به استایل مورد علاقه، مد و همخوانی رنگ آن با لباس‌های خود توجه نکنید، بلکه دقت کنید که با توجه به شکل بدنتان بهترین انتخاب را داشته باشید. اولین و ابتدایی‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که شکل کیفی که انتخاب می‌کنید باید متضاد شکل بدن و اندازه‌ی آن متناسب با قد و هیکل شما باشد.
افراد لاغر و قد بلند
اگر شما یک فرد لاغر و قد بلند هستید باید بدانید از نظر آزادی Freedom انتخاب کیف در خوش‌شانس‌ترین دسته جای دارید، زیرا که تقریبا هر مدل کیفی برای استایل بدن شما مناسب است. کیف‌های بزرگ، کیف‌های کوچکی که معمولا بدون بند هستند و در دست گرفته می‌شوند، کیف‌های بندی تا کوله پشتی‌ها همه در طیف کیف‌هایی قرار می‌گیرند که شما می‌توانید استفاده کنید. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که از کیف‌های سایز کوچک استفاده نکنید، زیرا که اندام شما را بزرگتر نشان خواهند داد و به جای آن از کیف‌هایی با سایز متوسط و بزرگ استفاده کنید. همچنین کیف‌های بندی با بند کوتاه باعث بلندتر به نظر رسیدن قد شما خواهند شد که با توجه به بلندی طبیعی قدتان جلوه ی زیبایی نخواهد داشت. استفاده از کیف‌هایی که عرض آن‌ها نسبت به ارتفاعشان بیشتر است می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
کیف متناسب با اندام
کیف متناسب با اندام
افراد کوتاه قد و ریزه اندام
مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز از کیف‌هایی با سایز بزرگ استفاده نکنید، زیرا با استفاده از این نوع کیف‌ها شما ریزنقش‌تر از آنچه که واقعا هستید به نظر خواهید رسید. این کیف‌ها در صورتیکه بند بلندی نیز داشته باشند، چنان نشان خواهند داد که گویی اندام شما زیر وزن کیف در حال خم شدن است. کیف‌های کوچک و تا حدودی متوسط انتخاب‌های مناسبی برای شما هستند، مخصوصا کیف‌های کوچک که قد شما را بلندتر نشان خواهند داد.
کیف متناسب با اندام
افراد کوتاه قد و درشت اندام
استفاده از کیف‌هایی که زوایای مشخصی در گوشه‌های خود دارند به متعادل‌تر نشان دادن انحناهای بدن کمک خواهد کرد. همچنین از استفاده از کیف‌های خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ جدا باید اجتناب شود.

کیف متناسب با اندام
افراد درشت هیکل
استفاده از کیف‌های مستطیلی شکل در کنار بدنی با انحناهای زیاد می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب باشد. بهتر است این کیف‌ها را از بین کیف هایی با ضخامت کم انتخاب کنید. کیف‌های خیلی کوچک و همچنین کیف‌هایی با بند کوتاه در مقابل اندام شما گم خواهند بود و آن را درشت‌تر نشان می‌دهند. کیف‌های کوچکی که معمولا بدون بند هستند و کیف هایی با طرح‌های بزرگ انتخاب‌های مناسبی هستند.

کیف متناسب با اندام
افرادی با میان تنه­‌ بزرگ
قسمتی از بدن که وجه زیرین کیف روی آن قرار می‌گیرد بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند؛ بنابراین اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید نباید ارتفاع کیف شما طوری باشد که روی باسنتان قرار بگیرد. همچنین باید از کیف‌های بندی که بند بلندی ندارند و ارتفاع آن‌ها تا زیر بازوهاست استفاده کنید تا نگاه از قسمت میانی بدن به قسمت بالایی کشیده شود. بهتر است کیف خود را از اندازه‌ی متوسط و رنگ‌های شاد انتخاب کنید.

کیف متناسب با اندام
افرادی با بالاتنه بزرگ
این دسته از افراد بر خلاف دسته‌ی پیشین باید از کیف‌هایی با بند بلند استفاده کنند تا توجه را از قست بالایی بدن به قسمت میانی جلب کنند. همچنین از نظر اندازه‌، کیف‌هایی با اندازه‌ی بزرگ مناسب این فرم از بدن هستند. اگر جزء این گروه هستید می‌توانید از کیف های کوچک بدون بند (clutch) استفاده کنید.

کیف متناسب با اندام
کیف متناسب با اندام

در آخر باید اضافه کنیم که حتما باید برای خرید یک کیف، مانند خرید یک لباس رفتار کنید. آن را جلوی آینه امتحان کنید و از متناسب بودن آن برای اندامتان مطمئن شوید. اگر قصد دارید چند کیف در کمد خود داشته باشید سعی کنید هم از طیف رنگ‌های گرم و شاد بهره بگیرید و هم رنگ‌های سرد و خنثی تا بتوانید تنوع را مخصوصا با توجه به تغییر فصل‌ها در ظاهر خود داشته باشید. البته اگر قرار است که کیفتان قیمت بالایی داشته باشد، بهتر است آن را از رنگ‌هایی انتخاب کنید که لازم نباشد تنها هرازچندگاهی از کمدتان بیرون بیاید، بلکه از رنگ‌هایی استفاده کنید که بتوانید آن را با اغلب لباس‌هایتان ست کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 296874 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟