شلوار جین های هنری بپوشید

ریحانا (Rihanna)، جی جی حدید (Gigi Hadid)، بلا حدید (Bella hadid) و بسیاری از تاپ مدل‌های برندهای مطرحی مثل ویکتوریا سیکرت جین زنانه گلدوزی شده پوشیده‌اند تا استایل هنری و خاص‌شان را نشان بدهند. با شش مدل جین زنانه 2017 بیشتر آشنا شوید و شما هم سبک خودتان را بسازید.
جین زنانه مانگو، مدل پر طرفدار 2017
یک شلوار جین زنانه جذب که 100 درصد نخی است و دو طرفش طرح شاد گل‌های رنگارنگ دارد. این طرح برای زنان جوان انتخاب خوبی است به خصوص وقتی می‌خواهند با دیگران متفاوت باشند.
جین زنانه
گل‌های نشسته بر نیو لوک
اگر خیلی طرفدار گلدوزی نیستید اما به طراحی علاقه دارید این دو مدل از برند نیولوک انتخاب‌های خوبی برای شما هستند. سلبریتی‌هایی مثل «لی لی الن»، (Lili Allen) از طراحان این برند هستند!
جین زنانه
جنیفر تکه دوزی می‌کند
مدل شلوار جین زنانه زیر از برند «جنیفر»، (Jennyfer) انتخاب شده است. این مدل با داشتن چند تکه دوزی بانمک با یک شلوار جین زنانه ساده متفاوت شده است. شما هم می‌توانید از این مدل الهام بگیرید.
جین زنانه
شلوار جین نوشته‌دار
بعضی‌ها هم مدل‌های عجیب‌تر را دوست دارند؛ چیزی شبیه این شلوار از برند توییست (Twist) که به جای طرح یا گلدوزی، نوشته دارد و چند زاپ روی زانوها که آن را برای استفاده در مهمانی‌های دخترانه مناسب می‌کند.
جین زنانه
سنگین‌تر، ساده‌تر
اگر سن‌تان بیشتر از 22 یا 23 سال است و به مدل‌های گلدوزی شده علاقه دارید دنبال مدل‌های ساده‌تر با رنگ‌های تیره‌تر بروید. این مدل شلوار جین زنانه ال سی وایکیکی (LC Waikiki) برای این دسته از خانم‌ها مناسب است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

جین زنانه

کدخبر: 291839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟