لباس هایی که آقایان نباید در مراسم عروسی بپوشند! +عکس

اگر شما هم می خواهید بدانید که این لباس ها کدامند، با ما همراه شوید.

شلوار جین
مهم نیست که عروسی در چه مکانی و با چه کیفیتی برگزار می شود، شلوار جین به هیچ وجه برای چنین مراسمی مناسب نیست. حتی اگر شلوار جین تان کاملا نو باشد یا این که فکر کنید با کت اسپورت تان به خوبی ست می شود، باز هم باید از پوشیدن آن بپرهیزید. بهتر است که به جای راحتی خود، به عروس و داماد احترام بگذارید و برای چند ساعت هم که شده به خودتان سختی دهید و کت و شلواری رسمی به تن کنید.

1277268_648

تاکسیدو 
تاکسیدو یا در اصطلاح فرانسوی اسموکینگ نوعی کت مردانه پیش باز است که در آن از یقه ایستاده استفاده و قسمتی از آن با پارچه براق ماهوت مشکی رنگ تهیه می‌شود و ممکن است دارای جیب یا بدون جیب باشد. اما این کت اصلا مناسب مراسم عروسی نیست. از این رو که ممکن است شباهت زیادی به لباس داماد داشته باشد. راه دیگر این است که رنگ کت داماد را بدانید و سعی کنید که رنگ دیگری را برای خود انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است که شما را با داماد اشتباه بگیرند.

1277269_299


طرح های فانتزی
مراسم عروسی زمان خوبی برای امتحان کردن لباس هایی با طرح های گوناگون و فهمیدن این که آیا به شما می آیند یا نه، نیست. طرح های فانتزی روی هر بخشی از لباس تان، از کروات و پاپیون گرفته تا پیراهن و کمربند... که باشد، اصلا زیبا و جذاب نیست. بنابراین تا می توانید از لباس هایی با طرح های رسمی تر استفاده کنید.

1277270_400

هودی

خوشبختانه این مورد احتیاجی به توصیح ندارد، به این دلیل که اکثر آقایان به این موضوع واقف اند که سویشرت و هودی ها به هیچ عنوان برای مراسم رسمی مانند جشن عروسی، مناسب نیستند. این مدل لباس ها تنها برای مراسم غیر رسمی و دوستانه استفاده می شوند.

1277271_160


تیپی سرتاسر مشکی

پوشیدن لباس سرتاسر مشکی ایرادی ندارد اما زمانی که صحبت از مراسم عروسی می شود باید از خیر این تیپ بگذرید. به این دلیل که عروسی زمان خوبی برای این که کل تیپ تان را تنها به یک رنگ بزنید، نیست. این مراسم شادی است نه عزا. بنابراین به ظاهر مشکی تان به کمک پیراهنی یا حتی کرواتی رنگی اندکی تنوع و هیجان دهید.
1277272_680


کفش اسپورت

مطمئنا شما به مسابقات ورزشی دعوت نشده اید، پس کفش های اسپورت تان را در آورید و دور کفش هایی چون ریبوک، آدیداس، نایک و... را برای این چند ساعت خط بکشید. بی شک لباس های رسمی شما با کفشی کلاسیک مانند لوفر قهوه ای یا مشکی به مراتب زیباتر از قبل خواهند شد.

1277273_131


صندل

شاید برای برخی از شما خنده دار باشد که با صندل به جشن عروسی بروید اما برای بعضی ها راحتی حرف اول را می زند و ممکن است که در روزهای گرم سال هوس کنند که با صندل به چنین مراسمی بروند. به آن دسته از آقایان باید بگوییم که صندل به هیچ وجه با چنین مراسمی جور در نمی آید، حتی اگر میهمانی در ساحل دریا برگزار شود.

1277274_404

کلاه

کلاه هم یکی دیگر از اکسسوری هایی است که باید از گذاشتن آن در مراسم عروسی خودداری کنید. حتی اگر در طول مسیر آن را بر سرتان گذاشتید، همین که خواستید وارد سالن شوید، آن را از سرتان در آورید و به دست بگیرید. با این کار احترام خود را نسبت به میزبانان مجلس نشان خواهید داد.

1277275_595

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟