برندهای مطرح حجاب و اسلامی +تصاویر

حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست. مسلمانان هم می‌توانند استایل زیبا و مد روز داشته باشند و در دنیای مد فعالیت کنند. اخیرا کمپانی‌های مد، نشان داده‌اند که تمایل دارند در مجموعه کارها و طرح‌هایشان از حجاب استفاده کنند. برندهای زیادی در سراسر دنیا به این منظور شکل گرفته‌اند. در سری مقاله‌های مد و حجاب در بنیتا، به معرفی و بررسی این برندها می‌پردازیم. امروز با یک برند ایرانی، برند کمرون زیگزال آشنا خواهیم شد.

درباره‌ی برند کمرون زیگزال

cz1


برند کمرون زیگزال، حدود هشت سال پیش با مدیریت کامران بختیاری تاسیس شد. او اکنون مدل  و طراح لباس است و می‌توان گفت یکی از با کیفیت‌ترین  برندهای ایرانی در صنعت مد را اداره می‌کند. کامران بختیاری به مدت دو سال در انگلستان به تحصیل در رشته‌ی طراحی مد پرداخت و پس از بازگشت به ایران، برند کمرون زیگزال را تاسیس کرد و با شعار You dream we make it real، به معنای « ما رویای شما را به حقیقت تبدیل می‌کنیم» شروع به فعالیت کرد. نام برند کمرون زیگزال از نام خود او و نوعی دوخت به نام زیگزال گرفته شده است. طرح‌های منحصربه‌فرد این برند نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا به شهرت رسیده و افرادی که علاقه دارند استایلی متفاوت داشته باشند، از مشتری‌های برند کمرون زیگزال هستند. کامران بختیاری تمرکز خود را عمدتا روی طراحی و عرضه لباس‌های مردانه قرار داده و کالکشن‌هایی از قبیل باستان، ایران، Prince Of Persia، پرشین، کژوال، کازینو رویال و چندین کالکشن دیگر کار کرده است. مدتی است که لباس‌های سفارشی و ست‌های مخصوص زوج‌ها و خانواده‌ها را طراحی و تولید می‌کند. او علاوه بر لاین پوشاک مردانه، لاین لباس‌های کودکانه و چندی پیش لاین لباس‌های زنانه و اکسسوری را راه‌اندازی کرد. کامران بختیاری زمانی‌که لباس‌های طراحی شده برای کاروان المپیک ایران صدای اعتراض همه را بلند کرده بود، در کوتاه‌ترین مدت با ارائه‌ی چندین طرح توانست لباسی در خور کاروان تیم ایران در المپیک طراحی کند. کامران بختیاری طراحی لباس برای سلبریتی‌هایی چون محمدرضا گلزار، میلاد کی‌مرام، امیرعباس گلاب، بهاره رهنما، ترلان پروانه، رضا یزدانی را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. در ادامه با کارهای برند کمرون زیگزال بیشتر آشنا خواهید شد.

لباس‌های مردانه

czzzz


همانطور که اشاره کردیم تمرکز اصلی برند کمرون زیگزال بر روی طراحی و تولید لباس‌های مردانه بوده است. او در کالکشن‌های خود از پارچه‌هایی با طراحی‌های منحصربه‌فرد، مانند پرچم ایران در کالکشن ایران و نقوش باستانی در کالکشن باستان استفاده می‌کند. علاوه بر این دو، همه‌ی کالکشن‌ها پارچه‌ها و طرح‌های مخصوص به خود را دارند. آقایانی که سلیقه‌ای کمی خاص‌تر دارند و علاقه به پوشیدن لباس‌های خاص دارند از برند کمرون زیگزال لباس تهیه می‌کنند.


لباس‌های زنانه

cz5


مدت زیادی از راه‌اندازی لاین بانوان برند کمرون زیگزال نمی گذرد. البته پیش از این با طراحی لباس برای سلبریتی‌هایی از جمله بهاره رهنما و ترلان پروانه، به نوعی این کار را آغاز کرده بود اما اخیرا رسما فعالیت در این زمینه را با استخدام  طراح و مدل‌های خانم آغاز کرده و به طراحی و تولید مانتو، شال و اکسسوری برای خانم‌ها پرداخته است.

لباس‌های کودکان

czkids


برند کمرون زیگزال برای مشتری‌های کوچک و خوش‌ استایل خود نیز از همان کالکشن‌های معروف استفاده می‌کند. کالکشن کودکانه‌ی کمرون زیگزال با دختران و پسران کوچکی که به عنوان مشتری یا مدل‌های برند کمرون زیگزال لباس‌های این برند را به تن می‌کردند به محبوبیت زیادی رسید.

اکسسوری

czz


برند کمرون زیگزال به تازگی شروع به طراحی و تولید اکسسوری‌هایی برای بانوان از جمله کفش و زیورآلات کرده است. این زیورآلات از سنگ‌های قیمتی‌ای چون عقیق، فیروزه و آمیتیس ساخته شده و لوگوی برند کمرون زیگزال با ظرافت روی این زیورآلات طراحی شده‌استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟