۱۰ ترکیب رنگی عالی و شیک برای لباس ها +تصاویر

با اینکه تمامی این روش‌ها ترکیب رنگی‌های زیبایی را به وجود می‌آورند، برخی از آن‌ها به شدت زیبا و چشم‌نواز و به نوعی در مقایسه با سایر ترکیب‌ها دارای جذابیت بیشتری هستند و می‌توان برای خرید لباس‌ها به جای نگاه کردن به دایره رنگ‌ها مستقیم به سراغ آن‌ها رفت. 

صورتی و خاکستری

صورتی-خاکستری.



معمولا متداول است که از رنگ صورتی به عنوان رنگی دخترانه نام برده شود، ولی باید بدانید که از کنار هم قرار دادن رنگ‌های صورتی و خاکستری یک ترکیب رنگی بسیار شیک و زیبا، چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان، به وجود می‌آید. از این ترکیب می‌توانید هم برای لباس‌هایی که خارج از منزل  می‌پوشید و هم لباس‌های داخل منزل، به خصوص برای لباس‌های میهمانی، استفاده کنید و از خوب بودن نتیجه کاملا مطمئن باشید. 



نارنجی و مشکی

نارنجی-مشکی.



نارنجی یک رنگ گرم و پرانرژی است و تیرگی رنگ مشکی بیش از هر رنگ دیگری به آن اجازه خودنمایی و جلوه‌گری می‌دهد. البته این یک اثر دو طرفه است و مشکی نیز در کنار نارنجی بیشتر به چشم می‌آید. اینکه چه درصدی از هر کدام را استفاده کنید کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی دارد؛ ولی در هر صورت نتیجه راضی کننده خواهد بود.



آبی روشن و صورتی

آبی-صورتی


قرمز و مشکی

قرمز-مشکی.


از ترکیب رنگ‌های خنثی با سایر رنگ‌ها می‌توان نتایج قابل قبولی به دست آورد و ترکیب رنگ قرمز و مشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. رنگ قرمز به‌شدت گرم و هیجان‌انگیز است که در کنار رنگ مشکی بسیار به چشم می‌آید. با اینکه ترکیب این دو رنگ به نوعی یک ترکیب کلاسیک است؛ ولی می‌توانید با انتخاب درست لباس‌هایتان جلوه‌ای کاملا مدرن و جذاب داشت باشید. 



مشکی و سفید

سفید.مشکی.



رنگ‌های متضاد تقریبا همیشه ترکیب‌های رنگی زیبایی را به وجود می آورند و ست کردن رنگ سفید و مشکی بارزترین مثال این ادعاست. اینکه بخواهید چند درصد از هرکدام این رنگ‌ها را به لباس خود اختصاص دهید کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد. البته می‌توانید این کار را با توجه به اندامتان انجام دهید. چنانچه اندام متناسبی دارید درصد رنگ سفید را بیشتر انتخاب کنید و در غیر این صورت درصد بیشتری را به رنگ مشکی اختصاص دهید .



نارنجی و آبی

نارنجی-آبی



این دو رنگ در چرخه‌ی رنگ‌ها روبروی هم قرار میگیرند و در واقع مکمل یکدیگر هستند، پس جای تعجب نیست که ست‌کردن آن‌ها بتواند ترکیبی زیبا و چشم‌نواز ارائه دهد. برای این رنگ‌ها نیز می‌توانید از درجه‌های تیره یا روشن آن‌ها استفاده کنید، ولی باید سعی کنید که هر دو تقریبا از یک درجه انتخاب شوند. چنانچه دوست دارید رنگ دیگری نیز به آن‌ها اضافه کنید می‌توانید از رنگ‌های خنثی کمک بگیرید.



مشکی و طلایی

طلایی-مشکی



یک ترکیب رنگی ساده و در عین‌حال اشرافی و البته شکست ناپذیر. وقتی که رنگ مشکی را در کنار طلایی قرار می‌دهید به آن‌ها اجازه خواهید داد که از شدت براقیت و تیرگی همدیگر بکاهند و یک ترکیب زیبا را به وجود بیاورند. استفاده از این دو رنگ بخصوص برای لباس‌های شب و میهمانی‌ها بسیار مناسب است.



آبی و سفید

آبی-سفید.



استفاده از رنگ‌های سفید و آبی کنار هم یک ترکیب کاملا خنک و دوست داشتنی به وجود می‌آورد و به احتمال زیاد برایتان نسیمی خنک کنار ساحل دریا را تداعی خواهد کرد. در این ترکیب می‌توانید از آبی روشن یا تیره استفاده کنید، زیرا که تمام طیف رنگ آبی همنشینی خوبی در کنار رنگ سفید خواهد داشت.



آبی و قرمز

آبی-قرمز.



شاید در نظر اول فکر کنید همنشینی این دو رنگ نمیتواند نتیجه ی خوبی داشته باشد، ولی باید بگوییم چنانچه اینگونه فکر میکنید کاملا در اشتباهید. گرمای رنگ قرمز و خنکای رنگ آبی در کنار هم کاملا زیبا و دوست داشتنی هستند. اگر همراه این دو رنگ از رنگ سفید استفاده کنید میتوانید جلوه و اثرگذاری این ترکیب را به شدت افزایش دهید. 


سبز و زرد

سبز-زرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟