جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2017+عکس

ایجاد تغییر در مدل موها یکی از کارهای ساده ای است که باعث تغیر در ظاهر میشود . برای این کار نیاز است که مدلهای مختلفی از مدل مو را ببینید تا  بتوانید درباره مدل مویی که به ظاهرتان می آید تصمیم گیری کنید . در این مطلب جدیدترین و زیباترین مدل موهای مد سال را در اختیارتان قرار میدهیم.

مدل موهای مد سال 2017 از موهای کوتاه شلوغ گرفته تا هایلایت طلایی نشان می دهد که امسال سال سبک موهای ساده و در عین حال زیباست. این هم لیستی از مدل موهایی که قرار است امسال بیشتر به چشم بخورند:

ظاهری طبیعی

مدل-مو



برای کسانی که دوست ندارند زمان زیادی صرف درست کردن موها کنند این مدل موها بسیار مناسب است. موهای موج و فر طبیعی یکی از مدهای امسال است. برای این سبک موها نیاز نیست وقتی صرف درست کردنشان کنید. البته ظاهر طبیعی فقط به موها مربوط نمی شود، علاوه بر موهای طبیعی ابروهای پر نیز مد هستند. به همین دلیل میکروبلیدینگ طرفدار زیادی پیدا کرده است.


گرایش به سمت طلایی

مدل-مو (1)



رنگ و هایلایت طلایی نیز یکی از مدهای امسال است. این تناژ طلایی بیشتر در رنگ های برنز و بلوند است. معمولا خیلی ها نگران ریشه موهایی که بیرون می زند هستند اما نگران نباشید چون این سبک هم یکی از مدهای سال است.


چتری

مدل-مو (2)



به اعتقاد تمام کارشناسان مد یکی از مدل موهای رایج برای امسال چتری است. از چتری های پر و بلند گرفته تا چتری های باریک.


صاف و لخت

موهای تان هر مدلی که باشد باید کمی برای صاف کردن آن هزینه کنید چون مدل موهای صاف دوباره مد شده اند. بهترین راه برای صاف کردن موها اتوی مو هست. مدل موهای صاف با فرق وسط یا فرق یکطرفه از مدل موهای مد امسال است.


کوتاه شلوغ
 

مدل-مو (3)



این مدل موها گوشه دار هستند. یعنی پشت موها کوتاه تر از کناره های موهاست. قد موها تا روی شانه هاست و کمی لایه لایه و شلوغ است. این مدل مو برای تمام مدل صورت ها مناسب است.


در هم و بر هم
 

مدل-مو (4)



در این مدل مو، موها از شانه ها بلندتر و چتری هم تا حدودی بلند است. کمی موها حالت موج دار دارند و چتری هم می تواند کمی کوتاه تر یعنی تا مژه ها باشد.


تغییر فرق مو

مدل-مو (5)



بسیاری از کارشناسان مد مدل فرق وسط یا فرق یک طرفه پیشنهاد کرده اند. برای این کار فرق مو را از یک طرف باز کنید و به یک طرف صورت بریزید. این سبک به موها حجم بیشتری می دهد.


عقب دادن موها
 

مدل-مو (6)



این مدل موهای صاف و براق به عقب فقط مختص مدلینگ های مثل کیک کارداشیان نیست. بلکه شما هم می توانید از این مدل برای سال جدید استفاده کنید. برای درست کردن این مدل مو باید از مقداری کرم مو از ریشه تا وسط موها بزنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟