لباس هایی که با شلوار جین مشکی شما را شیک تر می کند

شلوار جین مشکی یکی از اساسی ترین اقلام مد است که احتمالاً تا حالا داشته اید. اما آیا می دانید آن را به همراه چه چیزی بپوشید تا شیک و امروزی به نظر برسید؟ بیشتر وقت ها می توانید با استفاده از این شلوار و لباس های مختلف، برای خود ظاهر خوبی دست وپا کنید. از تیپ رسمی تا مهمانی Party و دورهمی با دوستان گرفته، تا ملاقات های غیررسمی.

سوییشرت های طرح دار به عنوان نمادی از مد امروزی، برای هماهنگ شدن با شلوار جین جذب مشکی، کاملاً مناسب هستند. برای اینکه متناسب و کشیده تر به نظر برسید، سوییشرتی بارنگ روشن انتخاب کنید، تا توجه را به قسمت بالای بدنتان جلب کند. زیر سوییشرت خود یک تیشرت بلند یا شومیز دکمه دار بپوشید و لبه های آن را بیرون بگذارید، تا گرمای بیشتری به ظاهر خود ببخشید.

2017228173441693111a

گاهی اوقات بهترین ظاهر، ساده ترین است. ظاهر شیک و جذاب یک بلوز زنانه بر روی شلوار جین مشکی فاق بلند و جذب، قابل تحسین است. وقتی شلوار جین فاق بلند می پوشید، بلوز خود را داخل کمر شلوار بگذارید تا جلوه زیباتری به اندامتان دهد. همراه این ظاهر، می توانید از کفش پاشنه بلند و زیورآلات برای مهمانی های عصر خود استفاده کنید. اما برای استفاده روزانه، با کفش های کتانی ظاهر شاداب تری خواهید داشت.

2017228173441693152a

چگونه با یک بلوز دنیم (جنس لباس های جین)، امروزی به چشم بیاییم؟ برای شلوار جین جذب مشکی، بلوز دنیم با طرح چهارخانه ریز، ست فوق العاده ای به شمار می آید. انگار که عقد آن ها در آسمان ها بسته شده! با بستن کمربند، خط کمرتان را مشخص کنید و برای ظاهری مدرن، آن را با نیم بوتی دخترانه هماهنگ کنید. علاوه بر آن می توانید برای گرما و شخصیت بخشیدن به ظاهر خود در روزهای سرد، از یک ژاکت یا سوییشرت استفاده کنید.

2017228173441693783a (1)

شلوار جین جذب گزینه فوق العاده ای برای پوشیدن بلوزهای با طرح پوست حیوانات شماست.
هماهنگ کردن چنین طرحی هایی با شلوار جین،
کمک می کند تا ظاهرتان مدرن تر به نظر برسد و به شما احساس راحتی نیز می دهد.
این ست را می توانید با کفش پاشنه بلند در محل کار بپوشید و برای بعد از کار،
آن را با کفش های کتانی مشکی یا سفید عوض کنید.
این ظاهر شاد تقریباً برای همه جا مناسب است.

2017228173441693244a

وقتی می خواهید در محل کار با شلوار جین مشکی،
شیک به نظر بیایید این یک راه میان بر آسان به شمار می آید.
فقط کافی ست یک بلوز شطرنجی سفید و مشکی را با شلوار جین مشکی خود هماهنگ کنید،
تا آماده بیرون رفتن شوید.
این ست را با کفش پاشنه بلند ساده مشکی در محل کار بپوشید و یا برای روزهای غیررسمی،
کفش های عروسکی تخت مشکی به پا کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟