مردان شیک پوش این پنج نکته را رعایت میکنند

۱- هماهنگ کردن کمربند با کفش

این یک قاعده ساده است و چه بهتر که از رنگ هایی مثل مشکی یاقهوه ای تیره استفاده شود. رنگ های دیگر به سختی بایکدیگر هماهنگ می شوند وممکن است جلوه ای که این دو رنگ دارند را دارا نباشند. اما اگر از کفش های کتانی استفاده می کنید این قانون کاربرد زیادی ندارد، زیرا معمولا کفش های کتانی باشلوارهای جین ست می شوند وبا شلوارهای جین باید کمربند مناسبی استفاده شود.

 

۲- هماهنگ کردن کروات با پیراهن

برای مدت ها آقایان پیراهن خودرا با کرواتی هماهنگ می کردند که دقیقا همرنگ باشد اما امروزه افراد از رنگ هایی استفاده می کنند که مکمل یکدیگر باشند واین کار ظاهرجذابتری دارد. تنها کافیست بدانید که چه رنگ هایی مکمل یکدیگرهستند.

۳- جوراب ها

قانون رسمی در مورد جوراب ها اینست که رنگ آنها بارنگ شلوارهماهنگ باشد ومنظوراز هماهنگ بودن مکمل بودن رنگ هااست نه دقیقا همرنگ بودن.

۴- ساعت

ساعت مهمترین اکسسوری مورد نیاز یک آقا ی شیک پوش است. به دست داشتن یک ساعت خوب که متناسب با استایل و سلیقه شما باشد به شدت توصیه می شود. شما می توانید رنگ بند ساعتتان را با کفش ها وکمربندتان هماهنگ کنید. مثلا می توانید بند مشکی یا قهوه ای ساعتتان را باکمربند وکفش هایتان ست کنید واگر ساعتتان فلزی است باهردو رنگ مشکی و قهوه ای می تواند هماهنگ باشد.

۵- عینک

عینک زدن یکی از راه هایی است که از طریق آن می توانید شخصیت خودتان را نشان دهید. عینک ها فقط برای دفع نورخورشید به کار نمیروند بلکه آن ها ظاهر شما را زیباتر نشان می دهند. عینکی را انتخاب کنید که با فرم صورت و خصوصیات شخصی تان هماهنگی داشته باشد و متناسب با استایلتان باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

پروین و دخترش روی‌نیمکت پرسپولیس+عکس

چهره دختر 14 ساله با انفجار سیگار برقی سوخت + عکس

خانم پلیس کودک 3 ساله‌اش را به کشتن داد

مردان عرب در دام باند ازدواج موقت زنان در مشهد / این توریست ها را به خانه ای در خارج از شهر می بردند و ...

اعتراف جوانی که برای دو النگو، آدم کشت! + عکس قاتل در بازسازی

فیلم لحظه حمله 4 خرس سیاه به ماشین شاسی بلند در جاده + عکس

چهره متفاوت گلاره عباسی پس از رفتن به سالن زیبایی! +عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشت! +عکس

چهره ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس

 

کدخبر: 226084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟