مهندس متور : شهرداری آبادان پروژهای آسفالت رادنبال می کند. + فیلم
حجم ویدیو: 38.06M | مدت زمان ویدیو: 00:04:00

به گزارش رکنا از خوزستان؛ محمد متور سرپرست شهرداری آبادان درپاسخ سوال خبرنگار رکنا در استان خوزستان که ازوی پرسیده بود پس بازداشت شهرداران سابق وکارمندان شهرداری آبادان روند کار چگونه در شهرداری آبادان صورت میگیرد گفت: شهرداری یک ارگان وسازمان است که با دستگیری چند نفر تعطیل نمیشود وکار در شهرداری ادامه دارد.

وی گفت در ماههای گذشته کار را به گونه ای هدایت کرده ایم که رضایتمندی را برای شهروندان بوجود بیاوریم، موضوع نظافت، نخاله برداری ولایروبی را بصورت جدی آغاز کرده ایم وبه نحو قابل قبولی پیش برده ایم.

متور گفت:در ماههای گذشته با کمک اعضای شورای شهر ونمایندگان مجلس توانسته ایم 2 دستگاه پرس 6 تنی را خریداری و به ناوگانی شهریمان اضافه کنیم وی همچنین اظهار داشت که باپیگیریهای صورت گرفته توانستیم موافقت گرفتن دوخودروی آتش نشانی پیشرفته را از وزارت کشور برای آبادان بگیریم که این خودروها در حال منتاژ میباشد ودرروزهای آینده تحویل شهرداری آبادان میگردد.

سرپرست شهرداری آبادانی در ادامه گفت: دربحث آسفالت شهری و معابر مشکلات وشکایات زیادی را داشتیم که توانستیم پروژها را در 4 نقطه از شهر از منطقه امیرآباد تا منطقه ذولفقاری فعال کنیم.

وی گفت تاکنون نزدیک به 50الی 60 میلیارد تومان هزینه کرده ایم و تاکنون نزدیک به 30هزار تن آسفالت پخش شده است، وی گفت در ماههای گذشته توانستیم باکمک نمایندگان در دومرحله  یکبار 1453تن غیر رایگان بابت بافت فرسوده  وباردیگر500تن غیررایگان برای معابر شهری دریافت کنیم.  

سرپرست شهرداری آبادان درخصوص ماشین آلات اظهار داشت در ماه آینده ماشین آلاتی را جهت خدمات شهری و راه سازی را به ناوگان خدمات شهری  اضاف خواهیم کرد.

وی گفت هم اکنون کار درشهرداری آبادان خوب است اماعالی نیست وماتلاش میکنیم تا رضایتمندی برای شهروندان بوجود بیاوریم.

وی درخصوص سگهای ولگرد وبلاصاحب درسطح شهرگفت نارضایتیهای دراین خصوص به ماگزارش شد که محلی برای نگهداری وعقیم سازی سگهای ولگرد احداث کرده ایم.

وی درخصوص نخاله برداری درسطح شهر عنوان کرد از مهرماه به صورت جدی وگسترده طرح نخاله برداری را  انجام میدهیم که باتوجه به حجم بالای نخالهای ممکن است این طرح 2الی3ماه طول بکشد.

محمدمطور سرپرست شهرداری آبادان درپایان گفت: انشاالله که بتوانیم رضایت شهروندان را در پیش روی داشته باشیم.

علی رنجکش

کدخبر: 826526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟