اولین تصاویر دیده شده از جدیدترین خودروی فیات

به گزارش رکنا، مدت‌ها پیش در سال ۲۰۱۸ شرکت فیات در نمایشگاه جهانی خودرو سانفرانسیسکو یک طرح مفهومی زیبا را به نمایش گذاشت که توجه خیلی از مخاطبین را به خود جلب کرد. حال پس از بیشتر از دو سال به نظر می‌آید این شرکت ایتالیایی یک مدل اولیه از آن را برای آزمایش از کارخانه خارج کرده و به همین دلیل عکاسان جاسوس توانسته‌اند تصاویری از این خودرو به دست آورند. با این حال همچنان برخی منابع اظهار دادند که نمی‌توان این تصاویر را به طرح مفهومی سال ۲۰۱۸ نسبت داد. ولی می‌توان گفت بر خلاف شکل استتار شده خودرو در تصاویر منتشر شده، نتایج نهایی و طراحی خودرو قرار است به میزان قابل توجه‌ای مدرن و زیبا باشد. گفتنی است که روز گذشته این شرکت خودروی استرادا را معرفی کرد و انتظار می‌رود طراحی اتومبیل جدید نیز همانند این مدل جذاب باشد.

اولین تصاویر دیده شده از جدیدترین خودروی فیات

هر آنچه از این خودرو مشخص است

با این که استتار قدرتمند و زیاد این خودرو به کاربران اجازه نداده است تا متوجه طراحی جدید خودرو شوند، برخی منابع این وسواس شرکت فیات به پنهان کردن قسمت جلویی و پشت را تلاش شرکت ایتالیایی برای مخفی نگه داشتن چراغ‌ها دانستند. آن‌ها معتقدند شرکت فیات طراحی بسیار جدید و خلاقانه‌ای بر روی چراغ‌های اتومبیل خود اجرا کرده و سعی دارد تا زمان معرفی رسمی آن‌ها را از دید تمامی افراد و شرکت‌ها پنهان نگه دارد. نکته جالب دیگر آن‌است که این خودروی استتار شده از پنج مهره در چرخ‌های خود بهره می‌برد، در حالی که استرادا از چهار مهره برای بستن چرخ‌ها استفاده می‌کند. این امر نشانگر آن است که این دو خودرو از زیرساخت‌های متفاوتی در سیستم رانش خودرو برخوردارند.

اولین تصاویر دیده شده از جدیدترین خودروی فیات

منابع خبری از این جهت اظهار کردند که شرکت فیات پلتفرم جدیدی را برای اتومبیل جدید خود در نظر گرفته است. آن‌ها در ادامه اظهار داشتند این پلتفرم به احتمال زیاد Toro خواهد بود که یک سیستم نه سرعته اتوماتیک با امکان رانش تمامی چرخ‌ها است. گفتنی است یک منبع خبری نه تنها باور ندارد این خودرو مدل ارتقا یافته طرح مفهومی ۲۰۱۸ نیست بلکه یک اتومبیل هفت نفره و شاسی‌بلند از سوی شرکت جیپ است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اولین تصاویر دیده شده از جدیدترین خودروی فیات

کدخبر: 543552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟