کاهش قیمت خودروها در بازار

در تازه ترین گزارش قیمت خودرو حکایت از کاهش 5 تا 15 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی و 40 تا 60 میلیون تومانی قیمت خودروهای مونتاژی در بازار دارد.

در دو هفته اخیر قیمت انواع خودروهای داخلی و وارداتی با رشد قابل توجهی روبه رو شده است به نحوی که معاملات بازار به صورت کامل قفل شده و خریداران دست از خرید برداشته‌اند. در این شرایط واحدهای نظارتی برای مدیریت بازار و عدم گسترش قیمت‌های کاذب در انواع خودروها اقدام به ممنوعیت اعلام قیمت خودروها در سایت‌های معروف کشور پرداختند تا شاید با این ابزار مانع رشد کاذب قیمت‌ خودرو شوند.

در طول چند روز اخیر این تصمیم عاملی شده تا روند نزولی قیمت ها در بازار به وجود آید به نحوی که قیمت پراید 111 که حدود 61 میلیون تومان در آگهی های فروش رسیده بود امروز به قیمت 54 میلیون تومان رسیده و خودروهایی مانند سراتو حدود 350 میلیون تومان قیمت دارد که حدود 50 میلیون تومان پایین تر از هفته گذشته است.

علاوه بر این مشاهدات امروز قیمت انواع خودروها نشان می‌دهد در مجموع قیمت خودروهای داخلی 5 تا 15 میلیون و خودروهای مونتاژی 40 تا 60 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟