قتل فجیع راننده تاکسی در اتوبان یاسینی تهران + جزئیات

به گزارش رکنا، در گرگ و میش هوای سحرگاه دیروز، 5 تیر ماه؛ خودروهای عبوری در اتوبان یاسینی صحنه جنایتی دردناک را شاهد بودند.

جسد مرد 61 ساله ای کنار جوی آب در حالی افتاده بود که با ضربات متعدد چاقو به طرز هولناکی به قتل رسیده و غرق در خون روی زمین افتاده بود.

شاید عده ای از رانندگان که با سرعت از کنار جسد رد شده بودند در تاریک و روشن هوا، باورشان نمی شد آنچه به چشم دیدند یک جسد باشد که به قتل رسیده است.اما وقتی هوا روشن تر شد، عده ای از رانندگان از فاصله دورتر جسد را دیده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

ماموران پلیس در محل کشف جسد حاضر شدند و با اعلام این خبر، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه تیم تشخیص هویت راهی محل حادثه شدند.سپس رسیدگی به موضوع در دستور کار محمد مهدی براعه بازپرس کشیک قتل قرار گرفت و بلافاصله تیم جنایی برای رسیدگی به موضوع در محل کشف جسد حاضر شدند.

مشاهدات اولیه حکایت از آن داشت که گلوی مقتول بریده شده بود و ضربات چاقو به شکم و پهلوی او اصابت کرده بود.علاوه بر این 8 ضربه کاری چاقو هم به کمر مقتول خورده بود.

تحقیقات ابتدایی روشن کرد که این فرد در محل دیگری به قتل رسیده و سپس به حاشیه اتوبان یاسینی منتقل شده بود.در حالی که در ابتدا احتمال می رفت این افراد از افرادی باشد که در بوستان سرخه حصار برای مصرف موادمخدر پاتوق داشته، اما فرضیه معتاد بودن او منتفی شد  و کارنامه یک تاکسی در جیب او پیدا شد.

استعلام وضعیت این کارنامه نشان می داد که کارنامه باطل شده است اما این فرد صاحب یک تاکسی است و همچنین هویت مقتول از روی کارت های شناسایی که همراه داشت مشخص شد.

جسد کشف شده با دستور بازپرس جنایی برای انجام معاینات و آزمایش ها به پزشکی قانونی منتقل شده و بررسی ها برای شناسایی خانواده مقتول آغاز شد و همچنین دستورات لازم برای یافتن سرنخی از عامل جنایت از سوی بازپرس جنایی صادر شده و در جریان کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کدخبر: 904075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟