فیلم لحظه پایین انداختن جنازه مرد ثروتمند از پل امام علی تهران به کانال مشیریه  + گفتگو با قاتلان
حجم ویدیو: 63.64M | مدت زمان ویدیو: 00:07:50

 از 17 خرداد ماه امسال با گمشدن مردی تهرانی به نام سیروس که ثروتمند بود پلیس تهران وارد عمل شد و ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران توانستند ابتدا با ردپای دختری به نام طناز برسند و در مسیر بعدی به 3 جوان 20 ساله برخورد کردند که بخاطر اختلاف در اجاره نانوایی مرد گمشده او را به قتل رسانده بودند.

جنازه مرد لاکچری در کانال آب مشیریه پیدا شد

همزمان ماموران کلانتری شهرری در جریان پیدا شدن جسد یک مرد در کانال آب مشیریه قرار گرفتندو مشخص شد متعلق به سیروس 76 ساله است.

 

20 ساله های قاتل تهران را بشناسید

 

 

20 ساله های قاتل تهران را بشناسید

قاتل مرد ثروتمند

محمد 20 ساله در خصوص قتل مرد ثروتمند گفت: وقتی تصمیم بر آن شد که پیرمرد را رها کنیم او را سوار بر خودرو کردیم و در مسیر پیشنهاد دادم 30 میلیارد پول به ما بدهد تا او را به قتل نرسانیم اما سیروس نپذیرفت و چون می ترسیدیم او ما را به پلیس لو می دهد تصمیم گرفتیم او را بیهوش کنیم و بعد داخل کانال آب بیندازیم.

وی افزود: داخل ماشین یک کابل شارژر بود که آن را دور گردن سیروس انداختم و یک سمتش دست من بود و سر دیگر سیم دست رضا بود و آنقدر کشیدیم تا بیهوش شود، یادم می آید او زنده بود که سیم را رها کردیم، بیهوش نشده ولی وقتی به کنار کانال رسیدیم فکر کنم از ترس سکته کرده بود و دیگر نفس نمی کشید.

بازسازی صحنه جنایت مرد لاکچری

3 قاتل 20 ساله با حضور در برابر دوربین به گفتگو با خبرنگار رکنا پرداختند سپس در اتوبان امام علی نحوه قتل و انداختن جنازه در کانال آب را بازسازی کردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟