16+/ همخوابی نوعرس با دوست صمیمی داماد / وحید صدای زشت آنها را از اتاق خواب شنید و ...

به گزارش گروه آرشیو رکنا، وحید، جوان ۲۳ساله خطاب به قاضی دادگاه خانواده گفت: در یکی از مناطق تفریحی شهر با دختر جوانی به نام ثریا آشنا شدم، در آن روزها اکثر وقت خودم را با او می گذراندم و به جاهای گوناگونی می رفتیم. در آن روزها در یک هتل فعالیت می کردم و حتی در یکی از روزها بصورت پنهانی ثریا را به یکی از اتاق های هتل بردم.

همخوابی زن جوان با دوست شوهرش در اتاق هتل

وی ادامه داد: وقتی پدرم از ماجرای دوستی خیابانی من و ثریا مطلع شد مرا سرزنش کرد که این گونه ازدواج ها دوامی ندارد، اما من که تحت تاثیر هیجانات دوران جوانی بودم به نصیحت های پدرم اعتنایی نکردم و با ثریا ازدواج کردم طولی نکشید که ثریا هم در هتلی که من کار می کردم مشغول به کار شد و دیگر توجهی به من نداشت او تحت تاثیر حرف های یکی از مسافران هتل قرار گرفته بود و هوای زندگی در خارج از کشور به سرش زده بود به همین دلیل پس از مدتی از من جدا شد.

وحید بیان کرد: با طلاق موافقت نکردم تا اینکه مدتی بعد فهمیدم ثریا با یکی از همکارانم به نام میثم که دوست صمیمی من هم بود در ارتباط است، یک بار که آن ها را تعقیب کردم متوجه شدم که او همراه میثم به داخل یکی از اتاق های هتل رفت و صداهاهی زشتی که از پشت در شنیدم حکایت از آن داشت که پشت در چه می گذرد به همین دلیل می خواهم از این زن شیطان صفت جدا شوم.

قاضی پس از شنیدن سخنان این مرد اقدام به بررسی پرونده او کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟