به گزارش رکنا، باشگاه خبرنگاران در مطلبی به گزارش سایت خبری راه دانا پرداخته است که یک روزنامه مطلب توهین آمیزی در خصوص ماه محرم و عزاداری را منتشر کرده است.

روزنامه اصلاح‌طلب "همدلی"، با انشار مطالبی توهین‌های دنباله‌دار به محرم و عزاداران حسینی کرده است. این روزنامه هتاک روز گذشته با انتشار یادداشتی، از داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که در کارنامه خود سابقه توهین به مردم و برخی مقامات ارشد کشور را دارد، دستگاه مرتبط با عزاداری سالار شهیدان را به ابزاری برای سرکوب مخالفان برخی جریانات سیاسی متهم کرد و نوشت: گروهی تندرو با ندانم‌کاری و اصرار به تندروی آن‌هم از منابر و هیات‌های مذهبی این مراسم را به محلی برای تصفیه حساب‌های جناحی و سیاسی تبدیل می‌کنند.

این روزنامه امروز بار دیگر به مقدسات توهین کرده و رنگ مشکی را موجب افسردگی، خودکشی و همچنین باعث حالت تهوع خواند.

در بخش‌هایی از این یادداشت موهن آمده‌است، چرا ما تصور می‌کنیم که تنها می‌توان با عزاداری سالگرد واقعه عاشورا را گرامی داشت؟! همچنین در بخشی دیگر عنوان کرد، سیاه‌پوش کردن فضای عمومی بدعتی مخرب در دین است!

روزنامه همدلی در جایی دیگر مدعی شد، با توجه به مماشات هیات نظارت بر مطبوعات در موارد مشابه، ورود دستگاه قضایی به اینگونه حرمت‌شکنی‌ها ضروری می‌نماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

توهین‌های ادامه‌دار روزنامه اصلاح‌طلب به محرم و عزاداران حسینی + تصاویر

توهین‌های ادامه‌دار روزنامه اصلاح‌طلب به محرم و عزاداران حسینی + تصاویر

کدخبر: 503803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟