به گزارش رکنا، بهناز 28 ساله در حالی که در مقابل بازپرس قرار گرفته است و بخاطر لاغری قربانی یک سناریوی شوم شده است گفت: ماجرا از آن جا شروع شد که مادر یکی از خواستگارانم گفته بود بهناز کمی چاق است و پسر او هم از ازدواج با من منصرف شد. از زمانی که اضافه وزن پیدا کرده ام آن احساس لذت و غرور را ندارم و حرف های دیگران را تمسخر تلقی می کنم.

این دختر جوان ادامه داد: برای درمان چاقی به هر دری زدم و هر دارویی را استفاده کردم تا این که روزی در یکی از سایت های اینترنتی تبلیغات تضمینی لاغری ۲۰ روزه را با پودرهای مخصوص با مشاوره های حضوری ویژه دیدم. بلافاصله با شماره تلفن مذکور تماس گرفتم و با گرفتن آدرس به آنجا رفتم اما غافل از این بودم که در آنجا چه سناریوی وحشتناکی در انتظار من است.

بهناز بیان کرد: در آنجا چهار مرد شیطان صفت به سراغ من آمدند و نوبتی مرا مورد تجاوز قرار دادند، سپس در حالی که می خندیدند به من می گفتند که حالا لاغر شدی؟ نیمه های شب مرا از آنجا بیرون بردند و در بیابان های اطراف شهر رها کردند و گریختند.

وی گفت: اکنون به اینجا آمدم و از آن شیاطین بخاطر بلایی که بر سرم آوردند شکایت دارم چرا که نه تنها با آبروی من بازی کردند بلکه ناموسم را نیز از من گرفتند.

بنابراین گزارش بازپرس دستور چهره نگاری متهمان پرونده را صادر کرد.

کدخبر: 427024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟