به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از 10 بهمن‌ماه سال 89 به دنبال پیدا شدن جنازه یک زن جوان در خانه اش در خیابان شریعتی تهران آغاز شد. شواهد نشان می داد مهناز 30 ساله در غیاب همسر و دختر خردسالش با سیم تلفن خانه خفه شده است.

همسر مهناز به پلیس Police گفت: همسرم در یک شرکت خصوصی کار می کرد. من صبح دخترم را به مهدکودک بردم و سپس به محل کارم رفتم. اما چند ساعت بعد هر چه با تلفن همراه مهناز تماس گرفتم کسی پاسخ نداد. من که نگران او شده بودم با محل کار همسرم تماس گرفتم و فهمیدم او به محل کارش نرفته است.من به خانه برگشتم و ناباورانه با جنازه همسرم روبه رو شدم. کارت عابر بانک همسرم و مقداری پول نیز سرقت Stealing شده است.

این مرد ادامه داد: همسرم با یکی از همکارانش به نام پیمان رابطه خوبی دارد و گاهی اوقات تلفنی با او صحبت می کند. صبح که در حال ترک خانه بودم یک مرد جوان شبیه پیمان را در نزدیکی خانه مان دیدم که یک کوله پشتی در دست داشت.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد پیمان به عنوان نخستین مظنون بازداشت شد. وی گفت: من مهندس کامپیوتر و برنامه‌نویس شرکتی هستم که مهناز در آن کار می‌کرد. وقتی پدرم فوت شد، شرایط مالی بدی داشتم . به همین خاطر مهناز حاضر شد 5میلیون تومان به من پول قرض بدهد. 4 میلیون تومان را همان سال به او برگردانم و قرار شد یک میلیون باقی مانده را مدتی دیگر به او بپردازم. او چندماه بعد با من تماس گرفت و گفت برای خرید خانه به پول نیاز دارد. من قول دادم بعد از گرفتن حقوقم بدهی ام را بپردازم. من با بهناز هیچ مشکل و اختلافی نداشتم و نمی دانم چه کسی او را کشته است.

به دنبال اظهارات پسرجوان پلیس به بررسی دوربین مداربسته بانکی پرداخت که یک مرد ناشناس از کارت عابر بانک قربانی پول برداشت کرده بود. اگر چه تصویر واضح نبود ولی مرد ناشناس شباهت زیادی به پیمان داشت. همین سرنخ موجب شد تا بار دیگر پیمان تحت بازجویی قرار بگیرد. در حالی که وی همچنان خود را بی گناه می خواند هم بندی های پیمان اعلام کردند وی در زندان Prison حرف هایی درباره قتل Murder زن جوان به زبان آورده بود.

این سرنخ ها و اظهارات مدیر شرکتی که پیمان در آن کار می کرد مبنی بر غیبت پسرجوان در روزی که مهناز کشته شده بود، تکه های این پازل را تکمیل کرد و پیمان پای میز محاکمه ایستاد ولی ادعای بی گناهی اش را مطرح کرد. قضات دادگاه ادامه جلسه را برای تکمیل تحقیقات به بعد موکول کردند. به این ترتیب پسر جوان دیروز در حالی که با قرار وثیقه آزاد بود در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه همسر قربانی که قیم دختر اوست برای پیمان حکم قصاص خواست ولی متهم گفت: من هیچ دلیلی برای کشتن Killing همکارم نداشتم. من مهندس کامپیوتر هستم و می دانم دستگاه عابربانک مجهز به دوربین مداربسته است. اگر در این قتل نقش داشتم هرگز خودم برای برداشت پول از حساب مهناز پای دستگاه عابر بانک حاضر نمی شدم. من همچنین انگیزه ای برای کشتن زن جوان نداشتم.

تحقیقات درباره این پرونده تکمیل نشده و من بی دلیل تنها مظنون این ماجرا هستم. من بی گناه ام و حاضرم برای بی گناهی ام قسم بخورم.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / قتل عام خانواده یک دختر 19 ساله در خانه باغ بانه / قاتل را کسی نمی شناسد!

وقتی عکس های ناجور زن زیبایم را در گروه پسران پشمالو دیدم، خشکم زد! +عکس

عروس خانم پس از نامزدی با مامور پلیس با یک شیطان پرست می خوابید + عکس

مهناز خودش به من پیشنهاد داد و من به خانه اش رفتم! + عکس

حمله وحشیانه به خانه مقتول پس از اعدام قاتل در زندان گرگان

نقشه شرم آور مرد کرمانشاهی برای زنش

فیلم لحظه انفجار وحشتناک در پمپ گاز

ماجرای مامور نفوذی در دفتر شهردار تهران چه بود؟

تجاوز دکتر شیفت شب به جسد زنان و دختران در سردخانه بیمارستان!+عکس

آخرین جمله وحید مرادی شرور معروف در شروع درگیری مرگبار در زندان چه بود؟ +عکس

ارتباط جنسی زن 42 ساله با پسر 11 ساله همسایه در دستشویی پارک!

عروس جوان 4 روز پس از عروسی شوهرش را کشت و در خیابان به دنبال شوهر جدید بود !+ عکس

ساناز وقتی به هوش آمد لباسی به تن نداشت و منصور فیلم می گرفت!

 

کدخبر: 395661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟