ارتباط کثیف ملکه زیبایی آمریکا با سلطان ثروتمند کشور نفت+عکس

جنسی (26)

به گزارش گروه ترجمه رکنا،دختری که عنوان ملکه زیبایی کشور آمریکا را داشت به برونئی رفت و پادشاه ثروتمند این کشور به همراه برادرش از او سواستفاده جنسی کردند.

در برونئی مراسم با شکوه به مناسبت پنجاهمین سالگرد حکومت پادشاه حسن البولکیاه برگزار شد.شهروندان برونئی در یکی از کشورهای نفت خیز و ثروتمند جهان به سر می‌برند و مالیات هم پرداخت نمی‌کنند.

رسانه ها درمورد ماجراهای ارتباط جنسی پادشاه و برادرکوچکش جفری داستان هایی گفتند. می‌گویند آن ها چند حرمسرا ترتیب داده و در آن ها ده ها دختر کمتر ازسن 16 سال تمام شب الکل می خورند و روی میزها می رقصند.

در 1997 بانو «شانون مارکتیک» که در آن زمان لقب میس کشور آمریکا 1992 داشت در مورد دست درازی های ارتباط جنسی دو برادر به دادگاه مراجعه کرده و راز این شب نشینی ها را فاش کرد.

شانون گله کرد که به او در برونئی کاری با دستمزد سه هزار دلار در روز وعده دادند ولی بر خلاف وعده ها او را برده رابطه جنسی کرده و مجبورش کردند در شب نشینی های خصوصی از 10 شب تا 3 صبح برقصد. این زن آمریکایی 10 میلیون دلار در ازای آسیب های جسمانی و معنوی طلب کرده ولی برادران خواسته های وی را به بهانه هایی رد کردند.

یک زن آمریکایی دیگر «جیلیان لورن» در 2010 کتابی در باره زندگی درحرمسرای سلطنتی برونئی منتشر کرد. لورن نوشت به محض ورود دخترها به برونئی پیش از روانه شدنشان به حرمسرا پاسپورت ها را می‌گیرند. بیرون رفتن برایشان ممنوع هست, آن ها دائما تحت بازرسی شدید قرار گرفته و رژیم خوراکی سختی رعایت می‌کنند.

هر کدامش حقوقی تا 2 هزار دلار در هفته میگیرد و مدت قراردادشان از سه هفته شروع شده و ممکن هست که تمدید شود.

بیشتر دختران موجود در حرم سرا از تایلند یا فیلیپین در سن 14 سالگی می باشند. هرکدام امید دارد که پرنس آن ها را انتخاب کند به دلیل این که به زن منتخب پول ها و جواهر زیادی می دهند و هم چنان شب های عیاشی در قصرها یا کشتی بادبان 46 متری جریان دارد.

یکی از رسانه هاحجم ثروت پادشاه برونئی را 20 میلیارد دلار تخمین زده بود. او به علت داشتن کلکسیونی از خودرو های لوکس و کاخ های با شکوه مشهور هست. به نوشته مجله «Vanity Fair» قصر سلطنتی دارای 1700 آپارتمان Apartment و 257 سرویس بهداشتی و حمام هست و در پارکینگ بزرگ آن 110 خودرو گوناگون قرار دارد.

شمار کل خودرو های پادشاه برونئی بیش از 1930 دستگاه هست. بیشتر آن ها خودروهای عالی مارک های مرسدس بنز, فراری, بی ام و, جگوار, پورشه, رولز رویس, لامبورگینی , و دیگر خودرو ها می باشند.

جنسی (27)

هواپیمای خصوصی پادشاه برونئی ساخته شده از طلا, لوکس ترین و اشرافی ترین هواپیمای تزیین شده در جهان هست. این بوئینگ برای پادشاه 850 میلیون دلار به اتمام رسید و دارای وان جکوزی تماما ساخته شده ازطلای ناب هست. به علاوه پادشاه 6 جت و 2 هلیکوپتر شخصی هم دارد.

جنسی (28)

 

جنسی (29)

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمیه و شاهرخ پس از 22 سال چه سرنوشتی دارند؟ / چه بر سر خانه وحشت خیابان گاندی آمده است؟ + عکس

فاطمه چاقو را تا دسته داخل سینه رضا فرو کرد! / شوهرش با سارا قرار داشت ؟! + عکس قاتل

اگزوز خودرو سر دختر جوان را بلعید + تصاویر

خانم مُرده شور در میهمانی دید که فنجان چایی اش را شکستند! / دخترانم بی خواستگارند! +عکس

مینا بعد از طلاق کاری با مرد متاهل کرد که نباید می کرد

این قبرستان ها هیچ جسدی ندارند! + تصاویر کم نظیر

هواپیمای اختصاصی برای بازیکن تیم ملی که می خواست نوزاد تازه متولد شده اشرا ببیند + عکس

نجات نوزادی که زنده به گور شده بود + فیلم

وحشت مریم کوچولو از برق چشم های مرد وقیح +عکس

دختر خاله ام مرا در دام کامران شیطان صفت انداخت!

مرگ تلخ هوادار فوتبال ایران بعد از گل به مراکش

تازه‌ترین اعتراف دختر 17 ساله که پسر بچه ماهشهری را کشت + عکس

قتل دلخراش ارسلان 2.5 ساله / اعتراف تلخ زن جوان نزد بازپرس مشهد +عکس

این زن شوهرش را در پشت بام به آتش کشید +عکس قاتل در صحنه جرم

خودکشی زن هفتم یک پیرمرد در مشهد

کدخبر: 390328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟