نظر محرمانه پزشکی قانونی درباره قتل «اهورا» چه بود؟ +عکس

 مدیرکل پزشکی قانونی هم اعلام کرد نظریه کارشناسی درباره علت مرگ وسایرموارد برای قاضی Judge پرونده ارسال شده است. احمد سیاوش پور- رئیس کل دادگستری استان گیلان- دیروز گفت: رسیدگی به پرونده قتل پسرکوچولو که به دست ناپدری اش به قتل رسیده در دادسرا و دادگاه کیفری یک استان گیلان دروقت فوق العاده رسیدگی خواهد شد.
وی با بیان اینکه مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده با سرعت در حال انجام است، اظهار کرد: با بازسازی صحنه جرم Crime در انتظار نظریه نهایی پزشکی قانونی هستیم تا پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود.سیاوش پور تصریح کرد: این پرونده خارج از وقت عادی در دادگاه کیفری یک استان رسیدگی می شود و پس از صدور رأی از دیوان عالی کشور درخواست خواهیم کرد با توجه به انتظار افکار عمومی و حساسیت جامعه به طور فوق العاده رأی نهایی را اعلام کنند.
ارسال نظریه پزشکی قانونی
مدیر کل روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی نیزدیروز گفت: نظریه پزشکی قانونی درباره جزئیات مرگ «اهورا» دراختیار قاضی پرونده قرار گرفته است.
ناصر بلیغ درباره موضوع آزارو اذیت جنسی پسرک هم اظهارداشت: سازمان پزشکی قانونی مجاز به اعلام این موضوع نیست اما اگر قاضی پرونده صلاح بداند می‌تواند جزئیات نظریه پزشکی قانونی را اعلام کند.
عصر 22 مهر «اهورا» در حالی که دچار ضربه شدید مغزی، آسیب و سوختگی جسمانی شدید شده بود به بیمارستان «پورسینا» انتقال یافت. این کودک که در وضعیت وخیمی قرارداشت با وجود تلاش پزشکان فقط تا صبح روز بعد دوام آورد و بعد هم تسلیم مرگ شد. ساعاتی بعد ناپدری 27 ساله او که چند ماه پس از آشنایی اینترنتی با مادر کودک، او را به عقد موقتش درآورده بود، دستگیر شد و به قتل وحشیانه پسرک اعتراف کرد. مرد شیطان Evil صفت گفت: «وقتی مادر اهورا سرکار رفت من با او تنها شدم. در اتاق دراز کشیده بود و خواب و بیدار بود. یک لحظه با دیدنش وسوسه شدم و.... من قصد کشتن Killing او را نداشتم و نمی‌دانم چطور سرش به دیوار خورده بود. دست و پایش را هم برای ترساندنش با آتش سیگار سوزانده بودم.»
پدر اهورا نیزکه به گفته خودش از دو ماه قبل از این واقعه دردناک، پسرش را ندیده بود، گفت: «مدتی قبل همسایه‌های خانه‌ای که همسر سابقم و قاتل The Murderer فرزندم درآن زندگی می‌کردند از فریادهای دلخراش پسرم به من گفته بودند. خیلی نگرانش بودم و چون همسرم دو ماه بود او را به من نشان نداده بود شکایت کردم تا حضانت پسرم را با اثبات بی‌صلاحیت بودن همسر سابقم بگیرم که متأسفانه موفق نشدم و این فاجعه اتفاق افتاد.»
مادر «اهورا» که تا آخرین لحظات اعلام مرگ فرزندش دخالت همسر موقتش در قتل پسر کوچولو را باور نداشت، گفت: «با مجتبی(قاتل اهورا) تیر ماه در اینستاگرام Instagram آشنا شدم و اوایل مهر عقد موقت کردیم. او رفتار خوبی با پسرم داشت و هرگز تصور نمی‌کردم این بلا را سرش بیاورد. من عصر شنبه سر کار بودم که مجتبی زنگ زد و گفت پسرم جلوی دستشویی زمین خورده و او را به بیمارستان برده است. وقتی آنجا رفتم حرف‌هایی که درباره شکنجه Torture جنسی و ضرب و شتم اهورا گفتند را نمی‌توانستم باور کنم. اما از قصاص قاتل نمی‌گذرم و می‌خواهم به اشد مجازات برسد.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مشکوک مرد تهرانی هنگام خواب در کنار همسر صیغه ای!

لذت شیطانی پسر 18 ساله هنگام حلق آویزی دختر 16 ساله + عکس

شکایت دختردانشجو از مرد برج ساز تهرانی به خاطر نیمه شب شوم

دختر جوان از توطئه نامادری تازه اش در قتل پدر برج ساز تهرانی گفت!

2 مرد نقابدار در تله دوربین دختر 13ساله + عکس

فیلم فاجعه در مدرسه دخترانه ارومیه + تصاویر

بازیکن صنعت نفت آبادان درگذشت

تجاوز سرایدار مدرسه به دختر 12 ساله در ارومیه / این مرد بازداشت شد + عکس

فوری / حمله خانواده های دانش آموزان دختر به سرایدار شیطان صفت مدرسه ای در ارومیه+ فیلم و عکس

شهلا صیغه پنهانی ام شد اما او با زنم در ارتباط بود و !!!

اعتراف تلخ سمیرا 16 ساله در پرونده جسد سوخته پسر جوان

مهناز خدمتکار خانه بود شوهرم عاشق او شد و!!!

قاتل شیطان صفت در آخرین لحظه اعدام نشد + عکس

شب شیفت بودم وقتی به خانه آمدم با صحنه وحشتناکی روبرو شدم!

کدخبر: 319455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟