روز 15مرداد سال95 پسر جوانی نزد مأموران پلیس شهرستان ورامین رفت و گفت پدرش مفقود شده است. او گفت: پدرم که 60سال دارد، برای قدم زدن از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت. از طرفی هرچه با تلفن همراهش تماس گرفتم جوابم را نداد و وقتی از همسایه‌ها پرس و جو کردیم هیچ‌کس او را ندیده بود.
با قرار گرفتن نام این مرد در فهرست افراد مفقود شده، تحقیقات برای یافتن او آغاز شد اما چند روز بعد مأموران جسد وی را در حاشیه ورامین کشف کردند. او به‌دلیل اصابت چاقو به قتل Murder رسیده بود اما معلوم نبود چه‌کسی این جنایت را مرتکب شده است. پسر مقتول در این‌باره به مأموران گفت: پدرم 3فقره چک پول 100هزار تومانی و گوشی تلفن همراهش مفقود شده و ممکن است به‌خاطر سرقت Stealing به قتل رسیده باشد. یکی از راه‌هایی که می‌توانست پلیس را به سرنخ برساند، بررسی آخرین مکالمات تلفنی مقتول بود.
او روز حادثه Incident با چند نفر به‌صورت تلفنی صحبت کرده بود اما یکی از آنها که جوانی عراقی‌الاصل بود ظن مأموران را برانگیخت. از آنجا که ممکن بود او در این جنایت دست داشته باشد، حکم بازداشتش صادر شد. متهم که 32سال دارد، مدعی بود که از قتل مرد سالخورده چیزی نمی‌داند اما وقتی بازجویی از او ادامه یافت به قتل اعتراف کرد. او ادعا کرد که به‌دلیل کینه‌ای که از او داشته دست به جنایت زده است. او در ادامه صحنه قتل را بازسازی کرد و درنهایت پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.
در دادگاه کیفری
صبح دیروز با گذشت 10‌ماه از این حادثه متهم از زندان Prison به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد. در ابتدای جلسه محاکمه که به  ریاست قاضی مجید متین راسخ برگزار شد، نماینده دادستان به دفاع از کیفرخواست پرداخت و گفت: برابر محتویات پرونده پسر جوان متهم است با ضربات چاقو دست به جنایت زده است. از آنجا که او در مراحل مختلف تحقیقات قتل را به گردن گرفته و همه شواهد نیز علیه اوست، خواستار مجازات وی هستم. در ادامه اولیای دم که 4دختر و 2پسر مقتول هستند، در جایگاه ایستادند و گفتند که خواسته‌شان قصاص قاتل The Murderer است.
سپس نوبت به متهم عراقی‌الاصل رسید تا از خودش دفاع کند. او گفت: سال93 بدون مجوز و به شکل غیرقانونی وارد ایران شدم. می‌خواستم در اینجا زندگی آرامی داشته باشم اما نشد. وی ادامه داد: مدتی قبل از حادثه وقتی در پارک نشسته بودم پسر فقیری سراغم آمد و از من کمک خواست. من هم 10هزار تومان به او دادم اما او باز هم پول می‌خواست و رهایم نمی‌کرد.
به همین دلیل با یکدیگر درگیر شدیم. در این بین پیرمردی جلو آمد و پادرمیانی کرد. بعد از اینکه دعوا پایان یافت پیرمرد شماره تلفنم را گرفت و چند روز بعد تماس گرفت و گفت می‌خواهد من را برای کار ببیند. من هم جایی که گفته بود رفتم اما فهمیدم از کار خبری نیست. به همین دلیل با او درگیر شدم و با چاقویی که داشتم چند ضربه به وی زدم و فرار Escape کردم. در این هنگام پسر مقتول اعتراض کرد و گفت: پدرم را همه می‌شناختند.
او مرد خوبی بود و حرف‌های متهم دروغ است. پدرم روز حادثه لباس نو پوشیده بود و می‌خواست به مهمانی برود. از طرفی او چند چک پول همراهش بود که سرقت شده است. متهم دروغ می‌گوید. در ادامه این جلسه متهم گفت: من واقعیت را می‌گویم. من بعد از قتل گوشی تلفن همراه مقتول را برداشتم و آن را در بیابان انداختم اما از او چک پول سرقت نکردم. در پایان این جلسه قضات دادگاه با اخذ آخرین دفاع از متهم وارد شور شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

پزشک در اتاق معاینه کاری با من کرد که شرم دارم بگویم / این زن آخرین بیمار بود که ... +عکس

آتش نشان فداکار ایرانی قربانی یک ماسک شد!+ عکس

فرشاد مرا به تفریحگاه خارج از تهران برد و ... / این دختر می خواهد از من پول جراحی بینی بگیرد و باج می خواهد!

یاسر چند روز بعد از ازدواج گوشی ام را گرفت و گفت شاید مثل ارتباطی که با من داشتی با مردهای دیگر هم ارتباط بگیری!

ناگفته های شیطانی سوسن راز مردی که با شخصیت های مهم عکس داشت را لو داد+عکس

آمنه می خواست راز ارتباط شیطانی ام را به همسرم بگوید و ...

بلای وحشتناکی که سر زن بیوه در محیط کارش آمد +عکس

خواهر 5 ساله قاتل برادر 4 ساله اش شد / در شهرستان رستم رخ داد

دستگیری مرد 26 ساله و دختر 19 ساله پشت شمشادهای پارک

خارج از شهر دامنم را لکه دار کرد و فیلم گرفت .. / این دختر می خواست آبرویم را پیش زنم ببرد و من ...

زن 38 ساله نوزادش را خودش در خیابان به دنیا آورد! / در فریدون شهر رخ داد + عکس

سقوط مرگبار دختر دانش آموز در اردوی تفریحی+عکس

ماجرای دعوای شدید عروس و داماد کرجی در اتاق حجله چه بود؟

محاکمه جوان عراقی به خاطر قتل پیرمرد ایرانی

فرار دختر 17 ساله ار اسارتگاه مرد شیطان صفت

فوری/ سرقت مسلحانه از طلافروشی در خیابان دولت آباد / 2 مامور و 4 سارق در درگیری مسلحانه مصدوم شدند +عکس

درگیری فیزیکی عباس جدیدی و دبیر در صحن شورا

 

کدخبر: 266257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟