ماجرای یک کلاهبرداری اینترنتی از طریق آگهی در سایت دیوار مشهد

یک کاربر فضای مجازی نوشت:عصر یکشنبه پولی به حسابم واریز شد، بعد نیم ساعت آقایی باهامون تماس گرفتن و گفتن اشتباه شده و می خواستن پول ودیعه دریافت خدمت از مطب رو واریز کنن که اشتباهی مبلغ خیلی بالاتری رو واریز کردن، شماره کارتی دادن که پول رو عودت بدیم.

شماره کارت با شماره کارتی که پول رو واریز کرده بود متفاوت بود.‌می دونستم نباید به کارت دیگه واریز کنم با وجود اصرار فوق العاده زیاد اون آقا مقاومت کردم و این کارو نکردم. چند بار مجددا آقای مورد نظر تماس گرفتن و قسم و خواهش و تمنا که پولو واریز کنم.

نهایتا به شعبه بانکی که از اونجا پول واسمون واریز شده بود رفتم و با دادن شماره کارت، شماره تماس خانمی که پول رو واریز کرده بود مشخص شد. کارمند بانک با خانم خریدار تماس گرفتن و مشخص شد به دنبال آگهی در سایت دیوار مبنی بر فروش یخچال، شماره حساب من به عنوان مادر فروشنده به ایشون داده شده و پس از واریز پول دیگه نتونستن با فروشنده تماس بگیرن و هیچ یخچالی هم براشون ارسال نشد.

اون خانم رفتن از طریق پلیس فتا مشهد پیگیر قضیه شدن و از من هم شکایت کردن

مستندات من کامله و خدا رو شکر پول رو به هیچ کارتی واریز نکردم. ولی تصور کنین اگه یه درصد اشتباه می کردم و پول رو به شماره کارت هایی که اون آقا می گفت واریز می کردم یا اگه از اول پلیس فتا رو در جریان نمی ذاشتم چه اتفاق بدی واسم می افتاد. خلاصه اینکه مواظب کلاهبرداری های اینترنتی باشین…

کدخبر: 955302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟