تسویه حساب با تیزی با مشهدی ها / چاقوکش دستگیر شد

به گزارش رکنا، اعلام گزارشی از سوی مردی جوان به پلیس با طرح موضوع زورگیری از وی، تیم های دایره تجسس کلانتری سی و ششم مشهد را روانه صحنه وقوع جرم در بولوار پیروزی کرد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشاهده شد که مردی جوان از سوی چند شهروند دستگیر شده و در اختیار آن ها قرار دارد. شاکی پرونده نیز مدعی شد که این شخص با همدستی فردی دیگر با اعمال زور و چاقو به او حمله برده و کیف دستی اش که حاوی مدارک، اسناد و وجه نقد بوده است را سرقت کرده اند.

متهمان به محض سرقت کیف از محل فرار می کنند که یکی از آن ها از سوی چند شهروند وظیفه شناس دستگیر می شود اما متهم اصلی به همراه کیف سرقتی مال باخته فرار می کند.

مأموران دایره تجسس کلانتری شهرک ناجا در قدم بعدی تحقیقات خود متهم به دام افتاده را تحت بازجویی قرار می دهند. اگرچه متهم ابتدا حاضر به همکاری با مأموران پلیس نمی شود اما در ادامه پیگیری ها به ناچار لب به بیان حقیقت می گشاید و به جرمش اعتراف می کند.

متهم در اظهاراتش ضمن لودادن همدستش بیان می کند که به دلیل اختلاف قبلی که با شاکی داشته اند، به سراغ او آمده و کیفش را زورگیری کرده اند. مأموران در ادامه تحقیقات پرونده متهم فراری را هم در یکی از مناطق مشهد شناسایی و دستگیر می کنند.

کدخبر: 760602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟