سارق نیسان سوار پلیس مشهد را زیر گرفت / عامل شهادت دستگیر شد

شهادت مامور پلیس مشهد در تعقیب و گریز پلیسی صورت گرفت. سارق نیسان سوار پلیس مشهد را به شهادت رساند و بعد فرار ماموران پلیس مشهد در عملیاتی غافلگیرانه عامل شهادت مامور پلیس را دستگیر کردند. شهادت این مامور پلیس سحرگاه امروز رخ داد.

به گزارش رکنا، سردار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: افسر جان‌برکف کلانتری طرق مشهد ساعت ۶:۳۰ بامداد امروز با موتورسیکلت در حال گشت زنی بود که با اعلام یکی از شهروندان، برای توقیف یک دستگاه خودروی نیسان وانت سرقتی وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به بی‌توجهی راننده خودروی نیسان سرقتی به دستور ایست افسر پلیس، افزود: با اقدام عمدی راننده و برخورد خودرو به مأمور انتظامی، ستوان دوم «محمد قاینی نیازآبادی» به‌شدت مجروح شد و متهم از صحنه گریخت.

شهادت افسر وظیفه‌شناس پلیس در مشهد

وی یادآور شد: با انتقال افسر پلیس به بیمارستان امدادی مشهد پزشکان این مرکز درمانی بلافاصله وارد عمل شدند اما باوجود تلاش تیم پزشکی ، این افسر رشید نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار تقوی با تبریک و تسلیت شهادت ستوان دوم قاینی نیازآبادی به خانواده صبور و همرزمان پرتلاشش در فرماندهی انتظامی مشهد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با تحقیقات گسترده و در عملیاتی ضربتی، عامل شهادت افسر پلیس مشهد را شناسایی و در خانه‌ای دستگیر کردند.

دستگیری عامل شهادت افسر پلیس در مشهد

وی بابیان اینکه در بازرسی از محل اختفای این سارق عامل شهادت افسر پلیس مقادیری اموال سرقت کشف شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات از متهم پرونده آغازشده است و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ابراز کرد: از این افسر وظیفه‌شناس پلیس مشهد 2 دختر 6 و 4 ساله به یادگار مانده است.

کدخبر: 700049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟