کشف 75 کیلو تریاک از یک خانه در مشهد

به گزارش رکنا، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد در پی دریافت اطلاعاتی از سوی مأموران اطلاعاتی کلانتری سناباد از فعالیت گروهی قاچاقچی افیونی در حوزه استحفاظی این کلانتری مطلع شدند و همین سرنخ موجب شد تا عملیاتی ضربتی برای دستگیری این افراد در دستور کار ضابطان قضایی قرار گرفت.

مأموران مبارزه با مواد مخدر در این عملیات با همکاری نیروهای کلانتری سناباد با رصد میدانی متهمان و تحت تعقیب قرار دادن آن ها، موفق به شناسایی مخفیگاه این سوداگران مرگ در منطقه مهرگان مشهد شدند.

سرنخی که خیلی زود منجر شد تا این پرونده به نتیجه برسد و مأموران نیز یک محموله افیونی که قرار بود در مشهد توزیع شود را کشف کنند. تیم های پلیس در این عملیات پس از ردزنی مخفیگاه متهمان با دستور قضایی وارد عمل شدند و قبل از اینکه سوداگران مرگ موفق به فرار شوند، همگی را زمین گیر و دستگیر کردند.

7 متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند و مأموران در بازرسی از محل محموله 75 کیلویی تریاک آن ها را کشف و ضبط کردند. همچنین خودروهایی که قرار بود متهمان به وسیله آن ها مواد مخدر را به دست مشتریانشان برسانند با دستور مقام قضایی توقیف و روانه پارکینگ و محل مورد نظر نیز مهروموم شد.

 

کدخبر: 760597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟