140 بار رصد بشقاب پرنده ها

140 بار رصد بشقاب پرنده ها / البته دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا در گزارشی که برای کنگره این کشور فرستاد، اعلام کرد که تنها یک مورد با اطمینان بالا شناسایی شده  است و بقیه آن ها یک راز باقی مانده‌اند.

البته در این گزارش به ارائه چند توضیح برای این مشاهدات از جمله شلوغی در هوا، پدیده‌های جوی طبیعی، برنامه‌های فوق محرمانه دولت آمریکا و سیستم‌های دشمنان خارجی پرداخته است. پیش از این رئیس سابق برنامه فضایی رژیم اشغالگر قدس هم گفته بود که فرازمینی‌ها وجود دارند و ترامپ از آن ها خبر دارد!

ساخت جوک و نظریه‌پردازی در اینترنت

به گزارش رکنا، همان موقع این اظهار نظر باعث ساخت جوک و نظریه‌پردازی در اینترنت شد. با این حال کاربران به این گزارش هم واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «کاش همان هزینه و انرژی را که صرف مطالعه درباره بشقاب پرنده می کنند، برای ساخت بیمارستان یا ارتقای وضعیت زندگی آدم‌ها هزینه کنند. فایده مطالعه وضعیت بشقاب‌پرنده‌ها در چیست؟» کاربری هم نوشت: «از وقتی ما بچه بودیم به سفینه فضایی‌ها می‌گفتن بشقاب پرنده. هنوز هم می گن بشقاب پرنده. شکل شون هم عوض نشده. عجیب نیست آیا؟ انگار این آدم فضایی‌ها یه سفینه قراضه دارن که یه عمره با همون می‌رن فضا.»

کدخبر: 700129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟