آتش سوزی در انباری خانه مسکونی در تهران + عکس ها

در ساعت 13:15 روزگذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی درانباری پشت بام یک منزل مسکونی در محدوده خیابان پاتریس لومومبا، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای آتش نشانی ایستگاه 10 را به محل اعزام کرد.

به گزارش رکنا، مهدی خضری پور فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در قسمت انباری پشت بام این یک ساختمان مسکونی 4 طبقه، مقداری لوازم مستعمل وجود داشت که مقارن ظهر دیروز این مکان به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: اهالی محل قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با استفاده از آب موجود در محل اقدام به خاموش کردن این آتش سوزی کردند که آتش نشانان به محض حضور در محل سریعا پس از لوله کشی تا محل آتش سوزی، به سرعت به مقابله با شعله های آتش پرداخته و باقیمانده این آتش سوزی را خاموش و از گسترش بیشتر آن به اطراف جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد:آتش نشانان پس از مهار کامل آتش و لکه گیری و ایمن سازی کامل محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان ساختمان گوشزد کردند.

خضری پور با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت، تصریح کرد: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟