آتش سوزی هولناک خانه مسکونی در محله فلاح + عکس ها

به گزارش رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه، 125 مبنی بر مشاهده خروج دود و شعله از یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 70، 65 و تیم نجات 5 را ساعت 11:55 دقیقه امروز به محل حادثه در محله فلاح، خیابان عابدی اعزام کرد.

داود قلیزاده معاون منطقه چهار عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد پارکینگ یک ساختمان مسکونی چهار طبقه هشت واحدی، از پارکینگ محل دپوی البسه جهت فروش بود به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به خودروها و دیگر نقاط منزل بود.

 وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و تقسیم شدن به دوگروه، با قطع برق و گاز ساختمان، همزمان با لوله کشی به داخل منزل، به جستجوی محبوسین از داخل ساختمان پرداختند و در کمترین زمان ممکن، شعله های آتش را خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

معاون منطقه چهار عملیات تصریح کرد: با جستجو در محل حادثه مشخص شد که خوشبختانه سکنه ساختمان قبل از حضور آتش نشانان از داخل ساختمان خارج شده بودند و با عملیات خوب آتش نشانان شعله های آتش در کمترین زمان ممکن خاموش و از سرایت آن جلوگیری شد.

وی افزود: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل و تخلیه دود با استفاده از فن فشار مثبت، به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است: علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟