عکس های آتش سوزی خانه مسکونی در جاده قدیم قم

به گزارش رکنا، ساعت 20:17 دقیقه شب گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از آتش سوزی یک منزل مسکونی 3 طبقه در جاده ی قدیم قم، کوچه کشاورز خبردادند که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه های 9، 90 و گروه امداد و نجات 17 را به محل حادثه اعزام کرد.

محمدرضا ربیع زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار کرد: یک منزل مسکونی سه طبقه تک واحدی به مساحت 60 متر مربع از قسمت زیر زمین منزل به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود و شعله و دود بسیار زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: خوشبختانه بنا بر اظهارات شهروندان حاضر در محل حادثه ، مالک منزل مسکونی در همان لحظات اولیه موفق شده بود از داخل ساختمان خارج شده و از دام شعله های آتش رهایی یابد.

ربیع زاده خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات بی درنگ پس از مجهز شدن به دستتگاه تنفسی اقدام به قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی کردند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی به کانون آتش سوزی دسترسی پیدا کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد: با توجه به مسکونی بودن زیر زمین منزل مسکونی و وقوع آتش سوزی از قسمت اتاق خواب، شعله های آتش به پذیرایی و آشپزخانه نیز سرایت کرده بود که آتش نشانان در همان دقایق ابتدایی به سرعت شعله های آتش را مهار کرده و مانع از سرایت بیشتر شعله های آتش به دیگر نقاط زیرزمین و طبقات فوقانی منزل مسکونی شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این حادثه مصدومی در پی نداشت، گفت: نیروهای آتش نشانی پس از اطمینان از خاموش شدن کامل شعله های آتش اقدام به تخلیه دود با استفاده از فن مکانیکی کردند و ضمن ایمن سازی محل حادثه، موارد ایمنی را به ساکنین ارائه دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟