آتش سوزی انبار ضایعات پلاستیک در خلازیل+ عکس ها

به گزارش رکنا، ساعت 03:18 دقیقه بامداد روز گذشته در پی تماس تلفنی شاهدان با سامانه 125 و اعلام وقوع این آتش سوزی در محله خلازیل جنوبی، خیابان حسینی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 22، 81، 35 و 132 به همراه خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه اعزام کرد.

علی دارابی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 81 در گزارش اولیه خود اظهار کرد: محل حادثه گاراژی به وسعت تقریبی 200 متر مربع بود که در داخل آن انبار مسقفی به مساحت 130 متر مربع با کاربری جمع آوری ضایعات پلاستیکی به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد وشعله های آتش نیز به سرعت در حال سرایت به انبار و کارگاه های مجاور بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی و قطع جریان برق انبار به دو گروه عملیاتی تقسیم شده و با استفاده از دو رشته لوله آبده آتش نشانی از دو ضلع اقدام به مهار شعله های آتش کرده و مانع از سرایت آتش به دیگر نقاط انبار ضایعات و انبارهای مجاور شدند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت وآتش نشانان هم پس از مهار کامل شعله های آتش و اطمینان از عدم شعله وری مجدد، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

دارابی در خاتمه اعلام کرد که علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 695961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟