نجات 3 کارگر جوان در آتش سوزی انبار لوازم یدکی خودرو + عکس ها

به گزارش رکنا، در ساعت 6:45 دقیقه صبح دیروز طی تماس تلفنی اهالی محل با سامانه 125 و اعلام بروز آتش سوزی در یک انبار، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 1، 3، 115 به همراه خودروهای پشتیبانی را به خیابان امیرکبیر، کوچه امیر دربار اعزام کرد.

علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی در باره این حادثه ابراز داشت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که طبقه اول انبار لوازم خودرو و طبقه دوم منزل مسکونی بود.

وی افزود: آتش سوزی از طبقه اول آغاز شد و سپس شعله های سرکش آتش در حال سرایت به طبقه دوم بود که آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه به مقابله با این آتش سوزی پرداختند.

جبارزاده در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان در شروع عملیات خود به 2 گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی مشغول عملیات مهار آتش شدند و توانستند به سرعت آتش سوزی را به طور کامل خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آورند.

معاون منطقه 5 عملیات اضافه کرد: گروه دوم آتش نشانان به طور همزمان به جست و جوی محبوسین در داخل این ساختمان پرداختند و موفق شدند سه مرد حدودا 30 ساله با تابعیت افغانستان را به محل امن انتقال دهند.

وی با اعلام این که این حادثه تلفات جانی نداشت ولی خسارات زیادی بر جای گذاشت، تاکید کرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی پس از خاموش شدن آتش، در محل حادثه حضور یافته و به بررسی علت بروز این آتش سوزی مشغول شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟