مهار شعله های آتش در انبار نگهداری لوازم خودرو

به گزارش رکنا، در پی تماس شاهدان آتش سوزی در یک انبار نگهداری لوازم پلاستیکی در خیابان 21 متری بعثت، پایین تر از بلوار ابریشم با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله با به صدا در آوردن زنگ اعلام حادثه، نیروهای عملیات ایستگاه های 83 و 13 را ساعت 21:01 دقیقه به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته شهرام طاهری فرمانده آتش نشانان اعزامی: در محل حادثه یک گاراژ به وسعت 1800 متر مربع دیده می شد که 70 متر مربع از آن به صورت روباز و با کاربری جمع آوری ضایعات لوازم پلاستیکی خودرو به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و دود بسیار زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید و شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به دیگر نقاط انبار بود و خوشبختانه در هنگام بروز حادثه هیچ یک از کارگران در داخل انبار حضور نداشتند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از مجهز شدن به دستگاه تنفسی اقدام به قطع جریان برق وگاز گاراژ کرده و با استفاده از چند رشته لوله آبدهی آتش نشانی شعله های در حال گسترش آتش را مهار و خاموش کردند.

طاهری خاطر نشان کرد: آتش نشانان با حضور به موقع و عملیات چشمگیر خود از سرایت آتش به دیگر نقاط انبار جلوگیری کردند و در نهایت پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش و ارائه موارد ایمنی به نگهبان انبار به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟